Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست استقلال می گوید امکان حضور در دیدار سوپرجام برای استقلال وجود ندارد.

طرفداری- نصرالله عبداللهی، سرپرست تیم استقلال در رابطه با تأخیر به وجود آمئده در اردوی ترکیه و جدایی ابراهیمی و حسینی اظهار داشت اردوی ترکیه سر جایش است و در آلمان هم یک دیدار تدارکاتی با کارلسروهه برگزار خواهیم کرد. امید ابراهیمی بازیکن تأثیرگذاری بود اما نمی توانست تا ابد در استقلال بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصرالله عبداللهی در خصوص تاخیر در برگزاری اردوی استقلال در ترکیه، جدایی ابراهیمی و ... صحبت‌های زیر را انجام داد.

چرا استقلال این همه مشکل دارد.. از جدایی بازیکنان تا نرفتن به ترکیه..

اردوی ترکیه که سر جایش است و فردا ساعت 3 به این کشور سفر می‌کنیم. از آنجا هم به آلمان می‌رویم و یک بازی با کارلسروهه برگزار خواهیم کرد.

پس سوپر جام چه می‌شود؟

درخواست کردیم این بازی را به تعویق بیندازند.

اما موافقت نشد و سازمان لیگ اعلام کرد اگر استقلال در این بازی شرکت نکند 2 میلیارد جریمه می‌شود.

خدا کند با ماه راه بیایند، تیم ما اصلا شرایط بازی در این مسابقه را ندارد. 5 بازیکن ما ملی پوش بودند و اصلا در تمرینات شرکت نکردند، برخی ها هم مصدوم شدند ضمن آنکه تیم در بدنسازی است.

سازمان لیگ قبول نکرده و روی برگزاری بازی پافشار است، پس سفر شما به آلمان چه می‌شود؟

ما باز هم خواسته ایم بازی را در یک تاریخ دیگر برگزار کنند. این درخواست ما است. وقتی تیم در بدنسازی است چطور می‌شود در دربی بازی کرد؟

شما مشکلات دیگری هم دارید مثل جدایی ابراهیمی و حسینی.

قرار نبود تا ابد این بازیکنان در استقلال بمانند، همیشه وقتی به بازیکن پیشنهاد خوب می‌شود می‌رود، از پرسپولیس هم بازیکنان وقتی پیشنهادات خوب گرفتند رفتند مثل سال قبل.به هر حال باید جایگزین آنها پیدا شوند.

اما پیدا کردن جایگزین حسینی و ابراهیمی سخت است و هواداران هم نگران شده اند.

ابراهیمی بازیکن خوب تیم ما بود و خیلی به کار استقلال می‌آمد. البته او مدتی مصدوم بود و برای ما بازی نکرد ولی باید تلاش کرد بدون ابراهیمی هم به موفقیت رسید.

چرا ملی پوشان به تمرینات نیامدند، امروز آنها باید خودشان را معرفی می‌کردند.

ما امروز منتظرشان بودیم ولی نیامدند.

منتظری کجاست، ظاهرا او هم تصمیم به جدایی دارد..

منتظری با استقلال قرارداد دارد و الان هم در کشور قطر است. او همیشه برای انجام کارهایش به قطر می‌رود.چیزی که می‌دانم این است که او یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد ضمن آنکه ما برای او بلیت ترکیه گرفته ایم و منتظر هستیم تا خودش را به کادر فنی معرفی کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۶۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه

تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند، در سه هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه به طور همزمان هر دو بازیکن ایرانی را در اختیار نداشته و مصدومیت کاری کرده تا آنها در بازی‌ها و تمرینات غایب باشند.

تمرینات کایسری اسپور در روزهای اخیر و پیش از دیدار امشب مقابل کاراگومروک در حالی پیگیری شده که تصویری از علی کریمی و مجید حسینی مثل هفته‌های گذشته در آن دیده نمی‌شود و با این شرایط بعید نیست آنها در دیدارهای بعدی هم غایب باشند.

مجید حسینی در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه 10 بازی برای کایسری اسپور انجام داده، اما مصدومیت در دیدار دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ کاری کرده تا او در ماه‌های گذشته نتواند به میدان برود و در تمرینات باشگاه ترکیه‌ای هم غایب است.

علی کریمی نیز که در 28 مسابقه فصل جاری سوپر لیگ ترکیه به میدان رفته و سه گل به ثمر رسانده، در سه دیدار اخیرشان به دلیل انجام عمل جراحی روی کمر نتوانسته حضور داشته باشد که امشب هم در مسابقه کایسری اسپور در هفته سی و پنجم لیگ برابر کاراگومروک غایب است و دور از لیست قرار دارد.

 

دیگر خبرها

  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • مجازات ورزشی بارسا اگر نایب قهرمان نشود
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است
  • دردسر جدید بارسا: حتما باید سوپرجام بگیرند
  • ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد
  • غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه
  • خبری از علی کریمی و حسینی نیست(عکس)