Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اردبیل، مطاعی در بازدید از جاده های فرعی و اصلی پارس آباد افزود: کار نگهداری از راه های ارتباطی روستایی از حدود یک سال قبل به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور واگذار شده است.

وی با تاکید بر ادامه عملیات بهسازی و آسفالت راه فرعی محمود آباد طالقانی – عنبرلو تازه کند و ضرورت تعریض پل عنبرلو گفت: هم اکنون طرح های نیمه تمام زیادی در مجموعه کاری سازمان راهداری وجود دارد که با تکمیل و بهره برداری از آنها شاهد تحول اساسی در این حوزه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اعلام اینکه در حال حاضر حدود ۱۲۰هزار کیلومتر از بیش از ۲۰۰ هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و شریانی موجود در کشور، راه روستایی است، ادامه داد: نگهداری و توسعه راه های روستایی کمک زیادی به افزایش تولید و رونق کسب و کار روستایی و در نهایت پیشرفت و آبادانی کشور می کند.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای نیز گفت: توسعه جاده های پارس آباد بویژه مسیر پارس آباد – اردبیل از مطالبات جدی مردم این شهرستان است.

شکور پورحسین با بیان اینکه، یکی از مهم ترین شاخصه های توسعه یافتگی وجود راه های ایمن و مناسب است گفت: توسعه و ایمن سازی جاده ها تاثیر زیادی بر رونق سایر حوزه ها و بخش ها و جلب رضایت مردم دارد.

سرپرست فرمانداری پارس آباد مغان هم گفت: جاده های این شهرستان به علت نا ایمن و نامناسب بودن به قتلگاه تبدیل شده به طوری که افزون بر ۷۰ درصد تصادفات منجر به فوت در جاده های حوزه استحفاظی پارس آباد رخ می دهد.

 علی علایی بر ضرورت چهار بانده کردن جاده پارس آباد – مشگین شهر تاکید و بیان کرد: تحقق این مهم به عنوان یکی از خواسته ها و نیازهای اساسی مردم منطقه، باعث کاهش چشمگیر میزان تصادفات جاده ای و پیشرفت و توسعه این شهرستان می شود.

همچنین معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در بازدید از کمربندی شهر بیله سوار با بیان اینکه ارتقای ایمنی جاده های شهرستان بیله سوار در اولویت اجرایی وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است افزود: با توجه به شبانه روزی بودن گمرک و پایانه مرزی و با توجه به اهمیت کمربندی در محورهای مواصلاتی این شهرستان تامین ایمنی جاده های این شهرستان از جمله ضروریات است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: جاده مواصلاتی چهاربانده راهداری و حمل و نقل پارس آباد بیله سوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۸۸۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بر فعالیت جدی و برنامه محور جمعیت طرفداران ایمنی راه ها در استان تاکید کرد.
مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  با تلاشهای  حوزه ایمنی  در سال گذشته یکی از  استانهای برتر بوده که اقدامات خوبی انجام داده است.
وی  افزود:در سال گذشته یکصد کیلومتر  از راههای مواصلابی استان نصب نبیوجرسی انجام شده است  که در کاهش  تصادفات موثر بوده است.
وی روز ایمنی و حمل و نقل را به عنوان نقطه عطف اراده و عزم ‌ملی برای تحقق روز و ایام بدون حادثه رانندگی برشمرد و گفت: از آنجا که سرعت، منشاء همه ی تخلفات رانندگی است که فرهنگ‌سازی به عنوان مهمترین عامل در پیشگیری از سوانح رانندگی باید مورد توجه قرار گیرد.
شیروانی با  قدردانی  از عملکرد صدا و سیما ودیگر رسانه های استان در بحث فرهنگ‌سازی  افزود:همه ی این نامگذاری ها و برنامه ریزی ها با این هدف است که مردم نتایج رعایت قوانین رانندگی را با تمام وجود احساس کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت