Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@23:04:05 GMT

کشور با کمبود نیروی پرستار مواجه است

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۹۰۵۱۷

کشور با کمبود نیروی پرستار مواجه است

عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس گفت: با برنامه‌ریزی مناسب در حوزه پرستاری می‌توان فارغ التحصیلان این رشته را به فعالیت و کار در راستای رشته و تخصص خودشان علاقه‌مند‌تر بکنیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از خانه ملت، احمد همتی، در رابطه با کمبود نیروی پرستار در کشور گفت: به طور نسبی کشور با کمبود نیروی پرستار مواجه است چرا که اغلب فارغ اتحصیلان رشته پرستاری، وارد این شغل نشده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس، با تاکید بر جذب حداکثری فارغ التحصیلان رشته پرستاری، تاکید کرد: وزارت بهداشت در رده پرستاری باید موضوع جذب نیرو را مدیریت کنند به گونه‌ای که برای فارغ التحصیلان این رشته علاقه‌مندی به کار افزایش پیدا کند، همچنین برنامه‌ریزی‌های کاری و درآمدی باید به گونه‌ای باشد که عدالت برای نیروهای پرستاری صورت گیرد.

نماینده مردم سمنان درمجلس شورای اسلامی افزود: قوانین و بسته‌های خدماتی مختلفی برای گروه‌های پرستاری تعریف شده است که باید به صورت کامل اجرا شود، اینها مواردی است که باید رعایت شود تا فارغ التحصیلان این رشته را به فعالیت و کار در راستای همان رشته و تخصص خودشان علاقه‌مند‌تر بکنند و با ایجاد جاذبه از گرایش به شغل‌های دیگر و مهاجرت آنها جلوگیری شود.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۰۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن فارغ‌التحصیلی به سبک دانشجویان عراقی + فیلم

دانشجویان عراقی پایان دوره تحصیلی خود را به شیوه‌ای خاص و به صورت دسته‌جمعی جشن گرفتند. در ویدئوی زیر می‌توانید این مراسم را ببینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • آزادی بیان آمریکایی
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم
  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • جشن فارغ‌التحصیلی به سبک دانشجویان عراقی + فیلم
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • احسان یاسین از فلسطین خواند
  • مانع‌تراشی برای فعالیت تولیدکنندگان پذیرفتنی نیست
  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد