Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا جعفری در گفت و گو با خبرنگار مهر در اراک، اظهار داشت: البته تعارضی ندارد که فدراسیون به بقیه بازی ها توجه داشته باشد، اما چون محدویت زیرساختی وجود دارد، سعی بر این است از بازی های سهل تر و ارزانتر برای جلب مشارکت جامعه مخاطب با نگرش آموزشی و تربیتی که جامعه مخاطب باید از آن برخوردار شوند، استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کشور افزود: در روند ترویج بازی های بومی محلی نگاه این است که هم ادای دین و انجام وظیفه کرده باشیم و هم در صیانت از ارزش های دینی، فرهنگی و ملی اهمال نشده باشد.

جعفری در مورد برنامه های سال جاری این فدراسیون بیان داشت: با توجه خاصی که مجموعه دولت به ویژه وزیر ورزش و جوانان در موضوع حمایت از فعالیت های ورزش روستایی و بومی محلی دارد، در کنار موضوع آموزش و ارتقای سطح دانش مربیان، داوران و... در این فدراسیون اعزام ورزشکاران منتخب روستایی به مسابقات «وردمدلینگ» و مسابقات ورزش های قومی و عشایری جهان در دستور کار قرار دارد.

رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کشور ادامه داد: همچنین در صورت تامین منابع مالی حضور در رقابت های ۲۰۱۸ تبریز و همدان نیز از جمله برنامه های فدراسیون ورزش روستایی در حوزه کشوری است.

جعفری خاطرنشان کرد: همچنین موضوع آموزش مستمر دوره تربیت مدرس با هدف رسیدن به شاخص های ارزیابی برای کلاس های آموزشی مدنظر است و به دنبال این هستیم که در این خصوص توزیع متوازن انجام شود تا بتوانیم با این روند آموزشی در حوزه دوره های تربیت مدرس ورزشی به موضوع آموزش و تربیت نیروی متخصص بیش از پیش اهتمام بورزیم.

رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کشور در پایان تصریح کرد: هیات ورزش روستایی و بومی محلی استان مرکزی از جمله هیات های فعال و برتر کشور به شمار می رود و این نتیجه تعامل خوبی است که در مجموعه مدیریتی ورزش استان با هیات های ورزشی وجود دارد، در حقیقت این تعامل رمز موفقیت ورزش در استان ها به شمار می رود.

کد خبر 4342560

منبع: مهر

کلیدواژه: بازیهای بومی محلی غلامرضا جعفری بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان شهرکرد مشهد بیرجند شیراز خطبه های نماز جمعه خرم آباد یاسوج آتش سوزی مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۱۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در نامه کیومرث هاشمی خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال آمده است: همانطور که مطلع هستید موضوع امکان حضور بانوان محترم علاقه‌مند فوتبال در ورزشگاه‌های کشور در شرایطی مورد موافقت مراجع تصمیم‌گیرنده قرار گرفت که فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال کشور و همچنین باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در جهت بهبود زیرساخت‌ها، ساماندهی هر چه بهتر هواداران زن و مرد و همچنین ارتقای جو اخلاقی و فرهنگی حاکم بر استادیوم‌های فوتبال تلاش کنند که متاسفانه نه تنها شاهد بهبود شرایط فرهنگی حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال نیستیم، بلکه شاهد بروز و ظهور صحنه‌ها و اتفاقاتی هستیم که هرگز در شان هواداران ایرانی نبوده و متاسفانه رفتار برخی هوادارنما‌ها زمینه ایجاد خدشه بر منزلت و کرامت زن ایرانی را نیز فراهم کرده است که رصد و کنترل این افراد معدود وظیفه باشگاه‌هاست.

معتقدم بروز این نوع حوادث، ناشی از فقدان برنامه جامع فرهنگی برای بهبود جو حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال و همچنین ناشی از کم‌توجهی برخی باشگاه‌های فرهنگی ورزشی فوتبال کشور است که متأسفانه لفظ «فرهنگی» را به عاریه یدک کشیده و فاقد اهتمام لازم برای ساماندهی هواداران خود هستند. بر همین اساس باید تاکید نمایم مشاهده این نوع اتفاقات که دل مردم علاقمند به ورزش کشور را نیز به درد آورده، به هیچ عنوان برای مجموعه ورزش کشور قابل قبول نبوده و همانطور که بار‌ها تأکید نموده‌ام؛ «ورزش بدون ارزش برای نظام جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار است.»

در همین راستا شایسته است با استفاده از ظرفیت قانونی در فدراسیون فوتبال، محرومیت خاطیان و همچنین ارسال گزارش آسیب‌شناسی با محوریت بررسی علل وقوع حوادث اینچنینی ظرف یک هفته، تدابیر لازم جهت ساماندهی دائمی هواداران با رویکرد قبول مسئولیت از سوی باشگاه‌ها پیش‌بینی شده و مراتب برنامه‌ریزی‌های عملیاتی در اسرع وقت به این وزارتخانه منعکس شود.

بدیهی است معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، تحقق این ماموریت مهم را تا اخذ نتایج ملموس با جدیت هر چه تمام‌تر پیگیری خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی
  • بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی
  • جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • اخطار جدی و دستور وزیر به تاج درباره زنان تماشاگر
  • اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد
  • نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج