Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@05:04:35 GMT

آزمون معارف قرآن در کرمان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۹۲۹۸۸

آزمون معارف قرآن در کرمان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، حجت‌الاسلام مختار یعقوبی، مسئول اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمان امروز سه‌شنبه، 19 تیر گفت: مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان کرمان پنجشنبه ۲۱ تیر ماه سال جاری با برگزاری آزمون رشته معارف برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: آزمون رشته معارف در ۳ رشته حفظ و معارف حدیث، حفظ و معارف موضوعی وتفسیر با حضور ۲۶۰ شرکت‌کننده در حرم مطهر امامزاد همحمد(ع) شهر کرمان برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام یعقوبی یادآور شد: در مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم ۶۰۰ نفر برگزیده استان کرمان دررشته‌های اذان،(حفظ ۵ جزء ، ۱۰ جزء ، ۲۰ جزء و حفظ کل)، ترتیل قرائت رقابت می‌پردازند و نفرات برتر هر رشته به عنوان نماینده استان جواز حضوردر رقابت‌های کشوری را کسب می کنند .
وی تأکید کرد: مسابقات قرآنی سازمان اوقاف یکی از مهمترین رویدادهای قرانی جهان اسلام می‌باشد که همه ساله از مراحل شهرستانی، استانی، کشوری برگزار و تا رقابت‌های بین‌المللی میان کشورهای جهان اسلام برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان فعالیت های قرآنی یعقوبی امور خیریه مسابقات قرآنی معارف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۲۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم محمدی‌نژاد، صبح شنبه به خبرنگاران گفت: برای برگزاری شایسته آزمون‌ها، همه امکانات و تجهیزات لازم به کار گرفته شد و با ارائه خدمات نوین و بهره‌مندی از نیروهای مجرب، بر کیفیت برگزاری آزمون‌ها افزوده شد.

وی، افزود: در استان کرمان، بیش از ۴۵ هزار داوطلب روز جمعه هفتم اردیبهشت در نوبت اول آزمون سراسری به رقابت پرداختند که از این تعداد ۵ هزار و ۷۱۰ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، تعداد ۱۸ هزار و ۶۱۲ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی علوم‌تجربی، تعداد ۱۵ هزار و ۵۲۱ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی علوم‌انسانی، تعداد ۲ هزار و ۳۴۴ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی هنر و تعداد ۲ هزار و ۸۴۳ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی بودند.

وی افزود: تعداد کل داوطلبان شرکت‌کننده در گروه‌های آزمایشی پنج گانه در استان کرمان، ۴۵ هزار و ۳۰ داوطلب بوده است.

کد خبر 6089596

دیگر خبرها

  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی کنکور سراسری باهم رقابت کردند
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری
  • روز دوم آزمون سراسری/ رقابت داوطلبان گروه‌ علوم تجربی در قزوین
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی
  • رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته های کنکور آغاز شد
  • آغاز رقابت داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در رشته علوم تجربی