Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@04:30:22 GMT

مشکلی برای صدور مجوز کنسرت در کرج نداریم

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۹۸۵۰۵

مشکلی برای صدور مجوز کنسرت در کرج نداریم

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از خبرگزاری مهر ، ناصر مقدم در گفتگویی، به اهمیت برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اشاره کرد و گفت: وزیر ارشاد در سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان البرز حضور داشت.
وی بابیان اینکه دو جلسه شورای فرهنگ عمومی البرز سال گذشته برگزار شد، گفت: برگزاری جلسات به‌صورت ماهانه در دستور کار اداره کل ارشاد اسلامی استان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز مشکل عدم برگزاری به‌موقع نشست‌های شورای فرهنگ عمومی را تداخل جلسات استاندار و نماینده ولی‌فقیه اعلام کرد و افزود: درصدد هستیم این نشست که از مهم‌ترین جلسات استان است، هرماه برگزار شود.
مقدم با اشاره به تأکید نماینده ولی‌فقیه و استاندار البرز بر لزوم تشکیل نشست شورای فرهنگ عمومی استان، گفت: مهم‌ترین مسائل فرهنگی استان در این جلسه بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود به همین منظور اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برای برگزاری به‌موقع و با برنامه این جلسه از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که وضعیت برگزاری کنسرت‌ها در استان به‌ویژه شهرستان کرج چگونه است و آیا در راستای ایجاد نشاط اجتماعی این مهم پیگیری می‌شود، گفت: یکی از شعارهای دولت تدبیر و امید ایجاد نشاط اجتماعی است، کنسرت‌های موسیقی یکی از موارد ایجاد نشاط اجتماعی است که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز مشکلی برای صدور مجوز ندارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به صدور مجوز برای چند کنسرت مختلف در استان، افزود: برگزاری کنسرت علاوه بر نشاط اجتماعی، جنبه اقتصادی دارد که این مهم نیز می‌تواند به بهبود وضعیت برگزاری اقدامات فرهنگی در استان کمک کند.
مقدم نبود سالن‌های مناسبِ برگزاری کنسرت را یکی از مشکلات شهرستان کرج اعلام کرد و گفت: سالن‌های همایش در کرج دولتی هستند که بعضاً برای برگزاری کنسرت همکاری لازم را ندارند، در صورت ایجاد همکاری اداره ارشاد مشکلی برای صدور مجوز کنسرت ندارد.وی همچنین گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در صورت صدور مجوزی برای برگزاری کنسرت از این اقدام دفاع می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به نبود فضای مناسب برای برگزاری کنسرت در استان، گفت: سالن‌های سینما چمران و سیروس صابر برای برگزاری کنسرت آماده و تاکنون چند کنسرت نیز در آن‌ها برگزارشده است.
مقدم بابیان اینکه برای برگزاری کنسرت‌های موسیقی سنتی در استان هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد، گفت: امیدواریم بتوانیم مشکلات موجود ازجمله نبود فضا را برای برگزاری کنسرت‌های پاپ مرتفع کنیم.

23

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان موسیقی موسیقی سنتی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۸۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، عبدالرحیم افروغ در نشست هم اندیشی با هنرمندان موسیقی استان که با حضور مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی برگزار شد، گفت: در تعداد اجراهای موسیقی، استان بوشهر جز برترین استان های کشور قرار گرفته است.

در این نشست هنرمندان تک به تک با بیان مشکلات، دیدگاهها و نظرات خود خواستار حمایت بیشتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به موسیقی استان بوشهر شدند.

کد خبر 6092845

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • ۱۰نظرسنجی مربوط به پیمایش حجاب انجام شده/احیای مرکز طرح‌های ملی
  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • وزارت ارشاد: بوشهر قلب تپنده موسیقی است / کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند