Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-06@21:32:34 GMT

فراخوان جشنواره عکس گردشگری قزوین

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۹۹۰۷۹

فراخوان جشنواره عکس گردشگری قزوین

فرهنگ > هنر - همشهری آنلاین:
سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین به مناسبت «روز قزوین» و با هدف معرفی و به تصویر کشیدن جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری شهر قزوین و برای ارتقاء و گسترش صنعت گردشگری، اقدام به برگزاری «جشنواره عکس گردشگری قزوین» کرده است.

قزوين از قديمي‌ترين حوزه‌هاي تمدني ايران است كه بـر اسـاس يافتـه‌هـاي باسـتان‌شناسـان، سـابقه‌ی سكونت در آن به 10 هزار سال مي‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این استان با ثبت ملی بيش از یک‌هزار و سیصد اثر تـاريخي و فرهنگی، به لحاظ کمّی رتبه‌ی ممتازی در كشور دارد كـه در زمينـه‌هـاي تـاريخي، فرهنگي و طبیعی داراي اهميت بسیاری است. قزوین دارای سرمایه-های گردشگری و جاذبه‌هایی هم‌چون آثار و ابنیه تاریخی، اماکن مذهبی، هنر و صنایع دستی، آئین و رسوم محلی، جاذبه-های طبیعی و چشم¬اندازهای زیبا بوده که می‌توانند از مهم‌ترین عوامل جذب گردشگر محسوب شوند.

موضوعات این جشنواره شامل ابنیه تاریخی، جاذبه‌های طبیعی، صنایع دستی و هنرهای سنتی و آئین و رسوم محلی این شهر است. علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا بیستم مرداد 97 برای ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره از طریق آدرس ایمیل qtourism97@gmail.com فرصت دارند. اواخر مرداد داوری به پایان می‌رسد و در شهریور ماه اختتامیه جشنواره، اعلام اسامی برگزیدگان، اهداء جوایز و گشایش نمایشگاه برگزار خواهد شد. هیئت داوران این جشنواره افشین بختیار ، حسین رحمانی ، خلیل امامی هستند.

علاقمندان می‌توانند برای دریافت جزئیات بیشتر به farhangi.qazvin.ir مراجعه کنند.

 

در همین زمینه: فراخوان عکس برای تهیه کتاب قزوین

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۹۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال

فراخوان مسابقه عکاسی عکس سال فروردین ۱۴۰۳ از سوی معاونت فرهنگی کانون ویژه مربیان و کارکنان کانون پرورش فکری منتشر شد.

در این راستا رهبر جعفری مربی فرهنگی کانون استان قزوین به عنوان برگزیده معرفی شد.

در این مسابقه هنری از مربیان و کارکنان کانون خواسته شده بود تا از گالری عکس‌های گوشی خود یک عکس را به عنوان عکس سالِ کانون انتخاب و با یک تیتر و توضیح مناسب در پیام‌رسان بله به معاونت فرهنگ کانون ارسال کنند.

اعضای داوری از میان ۲۸۸ عکس رسیده به دبیرخانه این رویداد، در مرحله اول ۴۰ اثر را به عنوانِ عکس برتر و در مرحله دوم سه اثر را به عنوان برگزیده معرفی کردند.

«نگاه خلاق عکاس به موضوع»، «هماهنگی عکس با موضوع»، «انتخاب عنوان جذاب و هماهنگ با موضوع» و «هماهنگی عنوان با عکس» از شاخص‌های انتخاب عکس بود که در انتشار فراخوان مسابقه عکاسی مدنظر قرار داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • یک کشف دیواره تاریخی در همدان حین عملیات پیاده‌راهسازی
  • جیب‌بُرترین شهر و کشور اروپایی
  • جاذبه‌های گردشگری شیراز
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!
  •  جیب‌بُرترین شهرهای اروپا برای گردشگران کدام‌ها هستند؟
  • (تصاویر) جاذبه‌های گردشگری و طبیعی آستارا
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد