Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@03:11:42 GMT

واکنش همسر هادی نوروزی به یک خبر

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۹۹۸۸۶

معصومه ابراهیم پور همسر مرحوم هادی نوروزی درباره نامه اداره مالیات مبنی برممنوع الخروجی بازیکن فقید پرسپولیس اظهار کرد: نامه ای از اداره مالیات مبنی بر ممنوع الخروجی هادی دریافت نکردم، اما ای کاش هادی زنده بود و ممنوع الخروج می شد.

او ادامه داد: من هم از شنیدن ممنوع الخروجی مرحوم هادی نورزی تعجب کردم چرا که از مرگ هادی 3 سال که گذشته است اما اکنون خبر ممنوع الخروجی اش منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شناختی که از گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس دارم به طور حتم قضیه ممنوع الخروجی هادی را پیگیری می کند.

ابراهیم پور بیان کرد: مرحوم هادی نوروزی تا جایی که اطلاع دادم کارهای مالیاتی اش را به موقع انجام می داد تا با مشکل ممنوع الخروجی مواجه نشود بنابراین از خبر بدهی مالیاتی اش شگفت زده شدم. مرحوم نوروزی در باشگاه پرسپولیس بازی می کرد شاید نامه ممنوع الخروجی اش به این باشگاه ارسال شده است.

او درباره وضعیت طلب مرحوم نوروزی گفت: مقداری از طلب هادی پرداخت شده است و گرشاسبی بعد از جشن قهرمانی پرسپولیس قول داد این موضوع را پیگیری کند و مابقی مطالبات مالی هادی پرداخت شود. همچنین با توجه به اینکه سرپرست باشگاه پرسپولیس درگیر موضوع نقل و انتقالات است تصمیم گرفتم بعد از این قضیه در جلسه ای با گرشاسبی موضوع مطالبات مرحوم نوروزی را مطرح کنم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مالیات مرگ باشگاه پرسپولیس پرسپولیس ممنوع الخروج هادی نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۹۹۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مدیرعامل سابق استقلال به برکناری+ متن نامه علی خطیر

مدیرعامل سابق استقلال نسبت به برکناری‌اش واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی خطیر مدیرعامل استقلال که شب گذشته از سوی هیات مدیره این باشگاه کنار گذاشته شد با ارسال یادداشتی به شرح زیر از هواداران استقلال خداحافظی کرد.

«به نام تنها دادگر هستی هواداران عزیز استقلال ایران

با سلام

امروز، پس از ۱۰ ماه پرفشار که به عنوان نماینده شما عزیزان در ساختمان آبی فعالیت داشتم، خدا را شاکرم که با تلاش‌های شبانه روزی مجموعه استقلال و کادرفنی شایسته، بازیکنان متعصب و حمایت شما عزیزان، در نبردی بزرگ در آستانه کسب عنوان ارزشمند دیگری در ویترین پرافتخار باشگاه محبوب مان هستیم.

با تبریک و آرزوی موفقیت برای تیم مدیریتی جدید و مجموعه بزرگ هلدینگ خلیج فارس، از هم اکنون برای ۵ فینال باقیمانده، هم قسم می‌شویم تا به زودی هلهله و غریو شادی آبی‌های متعصب، همه جا طنین افکن شود.

از همه همکاران در صف و ستاد، از اهالی رسانه تشکر می‌کنم و از همه هواداران طلب حلالیت دارم که اگر قصوری در این مدت بوده، بر من ببخشایند.

با نهایت احترام و ارادت

علی خطیر

هوادار دیروز، امروز و فردای استقلال عزیز

۱۳ اردیبهشت»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • (عکس) واکنش خبرساز هادی چوپان به روز شیراز
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع! (+عکس)
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی | سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • واکنش مدیرعامل سابق استقلال به برکناری+ متن نامه علی خطیر