Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پنجشنبه 14 تیرماه ویدئویی از محمدحسین فرحبخش تهیه کننده سینما در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن سیدعلی احمدی، مدیر پردیس سینمایی ملت را به‌خاطر نمایش ندادن آثارش در سینماهای وابسته به شهرداری تهران مورد انتقاد قرار داد. صحبت‎های تند او به اهانت به مداحان و روضه‌خوان‌ها هم کشیده شد که واکنش کاربران، وعاظ و مداحان را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از حواشی ایجادشده، دیروز فرحبخش برای رفع برخی ابهامات پیش آمده در این خصوص، مقابل دوربین قرار گرفت  و  توضیحاتی ارائه داد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بیشتر بخوانید: واکنش کاربران به اظهارات فرحبخش درباره روضه‌خوانی +تصاویر واکنش مجازی مداحان به اظهارات محمدحسین فرحبخش +تصاویر توضیحات «فرحبخش» درباره سوء تعبیر برخی از مداحان از صحبت‌های اخیرش/ حرفم را پس گرفتم! انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرحبخش تهیه کننده سینما روضه خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۰۱۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند علاوه‌بر درون زمین در خارج از آن هم همیشه با استایل‌های قابل توجهش و پست و استوری‌های در فضای مجازی توجه هواداران و رسانه‌ها را جلب کرده است.

در یکی از تصاویری که در گذشته در فضای مجازی از او وایرال شده بود و مدتی هم با این استایل در تمرینات حاضر شد، او موهایش را کاملا بلند کرده بود و آنها را با کش مو نمی‌‌بست که واکنش‌هایی جالب از هواداران را به دنبال داشت.

حالا او برای چهره جدیدش از هواداران نظر خواسته است. در استوری جدیدی که ستاره منچستر سیتی منتشر کرده، او برای خود سیبیل مصنوعی گذاشته و با متنی در زیر عکسش از هواداران خواسته:«نظرتان درباره استایل جدیدم چیست؟ آن را انتخاب کنم؟»

این تصویر از هالند هم با واکنش مثبت هواداران در فضای مجازی مواجه شده است. آنها در شبکه‌های اجتماعی از ستاره نروژی خواسته‌اند در صورت قهرمانی منچستر سیتی در لیگ برتر با این استایل در جشن قهرمانی حاضر شود و تماشاگران و هم‌تیمی‌هایش را سورپرایز کند.

دیگر خبرها

  • تونی خان در واکنش به مزخرف خواندن AEW توسط گلدبرگ: رو در رو چیز دیگری گفته بود!
  • از جوابیه جواد هاشمی به ماجرای رپ خوانی تا حاشیه ای برای «نون.خ»
  • واکنش فعالان فضای مجازی به ادعای بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد
  • واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم
  • ساخت ۴ شبستان جدید در طرح توسعه حرم امام حسین (ع)
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)
  • برای اولین بار: صلاح به یورگن کلوپ چه گفت!‏
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد