Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، طی حکمی از سوی سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری، محمدحسین بهشتی به سمت «رئیس مرکز طرح‌های کلان ملی فناوری» معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری منصوب شد.

در متن ستاری خطاب به بهشتی آمده است؛

"پیگیری امور محوله ازجمله احصای اولویت‌های کلان فناوری در راستای ایجاد اقتدار و تولید ثروت، پیشنهاد و تصویب طرح‌های کلان ملی بر اساس سیاست‌های ابلاغی و اسناد بالادستی برای تحقق اقتصاد دانش‌بنیان و ارتقای سطوح آمادگی فناوری و تجاری‌سازی ایده‌های خلاق در سطح ملی و بین‌المللی از مهم‌ترین وظایف جنابعالی در این سمت به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از درگاه خداوند متعال دوام توفیقات جنابعالی را در پیروی از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی هم‌راستا باسیاست‌ها و راهبردهای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در دولت دوازدهم مسألت می‌نمایم. "

بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت علمی، بهشتی مدرک دکتری خود را در رشته مهندسی پلیمر (کامپوزیت‌های پلیمری) از دانشگاه بث (Bath) انگلستان در سال 1376 و مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی پلیمر از دانشگاه صنعتی امیرکبیر اخذ کرده است.

وی در حال حاضر استاد تمام گروه پژوهشی کامپوزیت پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران است و تاکنون بیش از 86 مقاله علمی پژوهشی در مجلات معتبر علمی (شامل 59 مقاله ISI) به چاپ رسانده و بالغ‌بر 90 مقاله در کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی ارائه کرده است. وی همچنین مؤلف 2 کتاب بوده و تاکنون مجری 21 طرح پژوهشی بوده است که نتایج آن‌ها در صنعت مورد استفاده قرار گرفته است.

از جمله مسئولیت‌های وی می‌توان به مدیر تحصیلات تکمیلی، معاون پژوهشی و معاون فناوری پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران و مشاور شرکت‌های مختلف فعال در حوزه مواد کامپوزیتی اشاره کرد. بهشتی همچنین رئیس گروه شیمی برنامه‌ریزی و گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و عضو شورای راهبردی ستاد توسعه مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و عضو هیات امنای پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران است.

انتخاب به‌عنوان عضو هیات علمی نمونه پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران و مدیر پژوهشی برتر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از جمله افتخارات بهشتی بوده است.

رئیس مرکز محمد حسین بهشتی طرح های کلان معاونت علمی انتصاب

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس مرکز محمد حسین بهشتی طرح های کلان معاونت علمی انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۰۳۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی سروری‌مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی کردستان اظهار کرد که این دانشگاه همواره به دنبال ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی با عنوان سامانه‌های آموزشیار، پژوهشیار و حسابیار است.

وی عنوان کرد که دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان بحمدالله یکی از دانشگاه‌های پیشرو در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در کشور است و در پنج سال اخیر در تمامی عرصه‌های علمی و پژوهشی، جذب دانشجو، ارتقای کیفیت، توجه به فناوری‌های نوین و درآمد‌های غیرشهریه‌ای شیب صعودی را طی کرده است.

ادامه صحبت‌‌های سروری‌مجد را در ویدئوی زیر ببینید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • فیلم| ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • امکان صرف هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به شرکت‌های دانش بنیان
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معرفی شد
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • رکوردشکنی تاریخی در المپیک پاریس با دوپینگ‌های مجاز «ناسا»
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت