Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ مروج الشریعه استاندار خراسان جنوبی در بیست و هشتمین ستاد ساماندهی امور جوانان استان گفت:فصل تابستان آغاز شد اما هنوز برنامه مشخصی برای اوقات فراغت جوانان وجود ندارد.   وی با اشاره به مطرح شدن موضوع سند توسعه ورزش و جوانان استان از سوی مدیرکل این اداره افزود: باید در این مورد، مسأله محور و  با وجود تیم پژوهشی و اسناد در دست عمل کنیم تا فرصت را از دست ندهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  سرپرست،مدیرکل ورزش و جوانان هم گفت: سند توسعه ورزش و جوانان خراسان جنوبی و جشنواره شکوفا دو اولویتی است که ورزش و جوانان هم اکنون در حال انجام دارد.    وی هدف از تهیه سند توسعه ورزش و جوانان استان را هزینه شدن امکانات و منابع در جای خود دانست و اظهار کرد: این سند که 6 ماه تدوینش طول می کشد، با 8 کارگروه تخصصی ازدواج و خانواده، مشارکت اجتماعی و سمن ها، هویت، اشتغال و مهارت آموزی، اوقات و فراغت، آسیب های اجتماعی و فضای مجازی و بهداشت و سلامت  تهیه خواهد شد.   مدیرکل ورزش و جوانان  استان درباره جشنواره شکوفا هم گفت:اسم شکوفا مخفف شهروند کارآمد و فناوری اطلاعات  است که جشنواره علمی پژوهشی با رویکرد اجتماعی است و جامعه هدفش سنین 7 تا 17 سال است.   سرپرست علوم پایه، علوم نوین و خلاقیت را از محورهای این جشنواره اعلام  کرد و افزود : جشنواره شکوفا پاییز 97 در 8 شاخه ی نانوشیمی، رباتیک، زیست، فیزیک و نجوم ، فضای مجازی، سازه های ماکارانی، خلاقیت و کارآفرینی برگزار می سند توسعه شود.   انتهای پیام/ ط آ نبود برنامه جامع در برنامه اوقات فراغت جوانان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۰۵۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به تغییر نام باشگاه استقلال گفت: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس متولی دارند و هر کدام مالک جداگانه‌ای دارند، اما برای تغییر نام باید طبق روال قانون و در مسیر خودش این اقدام صورت بگیرد.
وی ادامه داد: تغییر نام باشگاه‌های ورزشی در باشگاه‌های خُرد و کوچک و یا باشگاه‌های بزرگ باید طبق کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌ها تغییر نام بدهد و این موضوع درمورد تمامی باشگاه‌های ورزشی صدق می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • موافقت با خواهرخواندگی بندرعباس با پنج شهر آسیایی
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی