Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@01:08:20 GMT

افزایش 15.5 درصدی جانباختگان تصادفات در گلستان

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۱۱۰۹۱

مدیرکل پزشکی قانونی گلستان گفت: در سه ماهه نخست امسال 127 نفر در حوادث رانندگی استان گلستان جان خود را از دست دادند. آفتاب‌‌نیوز : دکتر «حسین زارعی»، اظهار کرد: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که 110 نفر در تصادفات رانندگی کشته شده بودند، 15.5 درصد افزایش داشته است.
وی افزود: از مجموع تلفات حوادث رانندگی در این مدت 102 نفر مرد و 25 نفر زن بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زارعی تصریح کرد: بیشترین تلفات حوادث رانندگی با 69 مورد در جاده های برون شهری و پس از آن با 26 مورد در مسیرهای درون شهری بوده است. بخشی دیگر از ارجاعی متوفیان ناشی از تصادفات در خارج از راههای مصوب کمیسیون بوده است.
مدیرکل پزشکی قانونی گلستان خاطرنشان کرد: بیشترین فوتی حوادث ترافیکی مربوط به موتورسیکلت‌سواران با تعداد 62 مورد بوده که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 47.5 درصد رشد داشته است.
منبع: ایسنا کد خبر: ۵۳۳۷۷۱ تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تصادفات گلستان حوادث رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۱۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد

مهدی قمصریان در یاسوج افزود: در اغلب این حوادث، مقصر‌ها فاقد بیمه شخص ثالث بودند.

وی اضافه کرد: امسال پنجمین سالگرد تصویب قانون اجباری بیمه شخص ثالث است که بر این اساس دارندگان وسایل نقلیه موتوری موظف به داشتن بیمه شخص ثالث هستند.

قمصریان ادامه داد: برطبق این قانون ارائه هر گونه خدمت به وسایل نقلیه موتوری اعم از پلاک گذاری و کارت سوخت و سند مبتنی بر داشتن بیمه است.

مدیرعامل صندوق تامیین خسارت‌های بدنی کشور گفت: در کشور هم اکنون ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزاروسیله نقلیه موتورسیکلت وجود دارد که از این تعداد ۱۰ میلیون فاقد بیمه شخص ثالث هستند.

وی همچنین افزود: هم اکنون ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار خودرو در کشور وجود دارد که از این تعداد دو میلیلون خودرو فاقد بیمه شخص ثالث هستند که پلیس موظف است این وسایل را متوقف کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان + فیلم
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • پلیس علت اکثرتصادف‌های رانندگان ایرانی را فاش کرد
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو