Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر از جریمه برخی بازیکنان خاطی این تیم در فصل قبل خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، عطاءالله وزیری  سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر در این خصوص اظهار داشت: کمیته انضباطی باشگاه ایرانجوان بوشهر که از افراد حقوقدان و باتجربه تشکیل شده برخی از بازیکنان فصل گذشته این تیم را به دلایل مختلف و طبق گزارش کادر فنی جریمه کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برخی بازیکنان دو اخطاره این تیم در دیدار مقابل اکسین در بوشهر با دریافت کارت بی مورد سه اخطاره شده و دیدار حساس بعد ایرانجوان را از دست داده یا بازیکن تعویضی از روی نیمکت با توهین به داور مسابقه اخراج شده و همچنین بازیکنانی که در دیدار مقابل مس در کرمان به داور مسابقه حمله ور شدند که این عوامل باعث شده تیم در دیدارهای حساس پایانی لیگ بدون داشتن مهره های اصلی به مصاف حریفان برود.

سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان با تاکید بر اینکه بازیکنان خاطی حق اعتراض خواهند داشت بیان نمود : طبق آئین نامه انضباطی باشگاه بازیکنان طی یک هفته کاری و از زمان اعلام احکام که به اطلاع آنها نیز رسیده نسبت به این رأی حق اعتراض دارند.

وزیری در خصوص تعین تکلیف تیم برای حضور در رقابت های کشور نیز فرمود : وضعیت تیم طی هفته آینده مشخص خواهد شد و ما تمرینات تیم را برای شروع رقابت ها فصل آتی آغاز خواهیم کرد.

عطاء الله وزیری در پایان حرفهای تکان دهنده ای در خصوص برخی اتفاقات فصل گذشته ایرانجوان مطرح کرد که به رسم امانت در نزد این خبرگزاری محفوظ خواهد ماند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۱۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف

حسین حسینی کاپیتان استقلال به دلیل مصاحبه‌ای که بعد از بازی با شمس‌آذر انجام داد از سوی کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد تا در بازی حساس برابر تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر غایب باشد.

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به این حکم کمیته انضباطی به کمیته استیناف اعتراض و نامه‌نگاری کرده‌اند تا در صورت امکان محرومیت این بازیکن باز هم به جریمه نقدی تبدیل شود.

قرار است کمیته استیناف قبل از دیدار استقلال مقابل تراکتور به اعتراض آبی‌پوشان رسیدگی کند.

دیگر خبرها

  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی