Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@22:18:16 GMT

جمع آوری کامل بقایای تصادف مرگبار سنندج

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۱۱۹۹۵

جمع آوری کامل بقایای تصادف مرگبار سنندج

مدیر شهرداری منطقه دو سنندج گفت: در پی تصادف شب گذشته بین یک دستگاه اتوبوس مسافربری و یک دستگاه تانکر حامل مواد سوختی کمربندی دکتر حسینی مسدود شد که با تلاش نیرو‌های خدمات شهری این کمربندی بازگشایی شد و تردد در آن در جریان است.

خبرگزاری ایسنا: مدیر شهرداری منطقه دو سنندج گفت: در پی تصادف شب گذشته بین یک دستگاه اتوبوس مسافربری و یک دستگاه تانکر حامل مواد سوختی کمربندی دکتر حسینی مسدود شد که با تلاش نیرو‌های خدمات شهری این کمربندی بازگشایی شد و تردد در آن در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرفان فتحی اظهار کرد: شب گذشته در مسیر ترمینال سنندج یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک دستگاه تانکر حامل مواد سوختی برخورد می‌کند. بر اثر شدت این تصادف و با توجه به اینکه بار تانکر مواد سوختی بود هر دو دستگاه دچار آتش سوزی شد و متاسفانه جمعی از همشهریان در این حادثه دردناک جان خود را ازدست دادند.

وی گفت: پس از اطفای حریق و امداد رسانی به حادثه دیدگان عملیات بازگشایی این کمربندی توسط نیرو‌های خدمات شهری این منطقه آغاز شد.

فتحی اعلام کرد: پس از حادثه با چند دستگاه جرثقیل، اتوبوس و تانکر که در مسیر واژگون شده بودند و مسیر را مسدود کرده بود حمل شدند. با توجه به اینکه مقادیر زیادی از مواد نفتی در مسیر جاری شده بود نسبت به حمل خاک و خاکریزی مسیر کمربندی دکتر حسینی اقدام شد. همچنین با یک دستگاه گریدر، خاک و مواد نفتی در مسیر جمع آوری شد و در حال حاضر تردد در مسیر کمربندی دکتر حسینی در جریان است.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003X9u

منبع: فردا

کلیدواژه: اتوبوس مسافربری نفتکش سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۱۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد

فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین در مراسمی با حضور مهدی صباغی شهردار قزوین و علی فرمانی رئیس شورای شهر افتتاح و بهره‌برداری رسمی از ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی در این شهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، مراسم افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال حد فاصل چهارراه میرزا کوچک‌خان تا بلوار شهیدباهنر و بهره‌برداری از ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ به مناسبت هفته ملی شوراها و با حضور مدیران کشوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرماندهان لشکری و انتظامی، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهری قزوین، برگزار شد.

در این مراسم فاز سوم کمربندی نسیم شمال با حضور خانواده و به دست فرزند آتش‌نشان شهید محمدجواد چگینی به بهره‌برداری رسید. فاز سوم محور نسیم شمال با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال و به طول ۲۴۰۰ متر با بهسازی وضع موجود، تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس‌ها و اصلاح آب‌روها اجرا شده است.

همچنین در این مراسم ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی از جمله تاکسی، ون، مینی‌بوس و اتوبوس با اعتباری بالغ بر ۱,۲۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 750775

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • کوهدشت جاده کمربندی ندارد
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • گشایش گره ترافیکی خوی