Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه ترکیه‌ای خبر داد انتقال مدافع ۲۲ ساله استقلال به تیم ترابزون اسپور تمام شده است. ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه «دامگا» ترکیه نوشت که سیدمجید حسینی، مدافع تیم ملی فوتبال ایران قصد دارد برای آخرین بار در شهر ترابزون با مسئولان باشگاه ترابزون اسپور ملاقات و قرارداد خود را با این باشگاه امضا کند، این در حالی است که این باشگاه به دنبال قطعی کردن انتقال مرتضی پورعلی‌گنجی، دیگر مدافع تیم ملی فوتبال ایران هم هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این گزارش آمده است: حسینی که عضو استقلال، یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ برتر ایران است، برای جدایی از باشگاه باید قید 200 هزار یورو را بزند و بند موجود در قراردادش را برای انتقال به خارج از کشور فعال کند، این در حالی است که مدیرعامل باشگاه استقلال مخالف جدایی این مدافع جوان است. بحران مالی استقلال و بند جدایی که در قرارداد حسینی وجود دارد، در عملی شدن این اتقال تأثیرگذار است و با وجود اینکه در نهایت رضایت باشگاه برای جدایی وی هم باید صورت بپذیرد، شرایط سخت این باشگاه آنها را مجبور کرده تا با این انتقال موافقت کنند.

در بخش پایانی این گزارش آمده است: پورعلی‌گنجی، مدافع ایرانی السد قطر قراردادش را با این باشگاه تمدید نخواهد کرد و این را چند روز پیش در یک برنامه تلویزیونی زنده اعلام کرد. کار ترابزون اسپور اما برای به خدمت گرفتن این مدافع باتجربه در مقایسه با مجید حسینی سخت‌تر است چون چند تیم اروپایی نیز به دنبال جذب وی هستند، به همین خاطر مسئولان باشگاه ترابزون اسپور سریع دست به کار شده‌اند و با بالا بردن رقم پیشنهادی خود بابت دستمزد سالیانه در تلاش هستند پورعلی‌گنجی را برای پیوستن به این تیم متقاعد کنند.

انتهای پیام/

R1015161/P1015135/S3,27,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۲۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال تهران در حالی برای دیدار روز چهارشنبه مقابل تراکتور تبریز آماده می‌شود که گلر اصلی این تیم اجازه همراهی آبی‌ها را ندارد.

سید حسین حسینی که در این فصل عملکردی فوق العاده درون دروازه استقلال داشته به دلیل محرومیت انضباطی ناشی از مصاحبه پس از بازی برابر شمس آذر در حساس‌ترین بازی استقلال در نیم فصل دوم غایب خواهد بود.

با این حال حسینی این روز‌ها تمرینات خود را در کمپ حجازی پا به پای سایر بازیکنان استقلال دنبال می‌کند و امیدوار است با پایان محرومیت از بازی هفته بیست و ششم دوباره درون دروازه تیمش قرار بگیرد.

او که در روز‌های گذشته حمایت ویژه‌ای از گلر دوم تیمش داشته، سعی کرده با روحیه دادن به این دروازه‌بان جوان، انگیزه او برای نگه داشتن استقلال به عنوان شانس اصلی قهرمانی را حفظ کند و از سوی دیگر خودش هم تلاش می‌کند این محرومیت بدموقع را به دست فراموشی سپرده و تمرکزش را برای ادامه فصل حفظ کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور
  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • رباط‌داده‌های پرسپولیس، یکی هست، سه تا فصل بعد!
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت