Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > البرز - پس از انصراف سریزدی و با رای اعضای شورا، چهار کاندیدایِ نهایی برای انتخاب شهردار کرج معرفی شدند.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، پس از انصراف مجید سریزدی و قبول انصراف وی با ۷ رای مثبت، با رای گیری اعضا چهارکاندیدای نهایی برای انتخاب شهردار مشخص شد.
محمدرضا احمدی نژاد با ۸ رای، علی مقدس زاده با ۷ رای و فرج الله ایلیات و علی ترکاشوند با ۵ رای چهار گزینه نهایی برای انتخاب شهردار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش از رای گیری، عباس زارع و مهدی حاجی قاسمی از میان ۱۹ نفر اساسمی معرفی شده برای تصدی شهرداری کرج انصراف خود را اعلام کردند.

 

 

46

کلید واژه‌ها : شهرداری ها - استان البرز - شوراهای شهر -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شهرداری ها استان البرز شوراهای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۳۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان تعویق بازنشستگی شهردار قم وجود ندارد

معصومه آمره،عضو شورای اسلامی شهر قم اظهار کرد: به تازگی سخنگوی شورای اسلامی شهر، مصاحبه‌ای انجام داده و اعلام کرد که با نظر مثبت هیئت‌امنای دانشگاه صنعتی اصفهان، امکان تعویق بازنشستگی و ادامهٔ فعالیت ایشان به‌عنوان شهردار قم وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد:، اما مطابق با مادهٔ ۹۶ آیین‌نامهٔ استخدامی اعضای هیئت‌علمی، سقف سن فعالیت این اعضا تا سن ۷۰ سالگی بوده و بعد از آن باید بازنشسته شوند، این آیین‌نامه به هیئت‌امنای دانشگاه‌ها اجازهٔ تعویق بازنشستگی را تنها به آن دسته از اعضای هیئت‌علمی که در ۵ سال منتهی به بازنشستگی، استاد نمونهٔ کشوری بوده باشند می‌دهد، ولی آقای سقائیان‌نژاد عنوان عضو هیئت‌علمی نمونهٔ کشوری را نداشته و در این فهرست نام ایشان به چشم نمی‌خورد. 
عضو شورای شهر قم ادامه داد: بدین ترتیب به نظر می‌رسد که آقای سقائیان‌نژاد، پیش از دو سال قبل، یعنی در بهمن‌ماه ۱۴۰۰ و زمانی که به سن ۷۰ سالگی رسیده‌اند، بنا بر قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان باید از سمت شهرداری کنار می‌رفته‌اند.
وی افزود: قائم‌مقام وزیر علوم در نامه‌ای خطاب به رییس دانشگاه صنعتی اصفهان اعلام نموده که امکان تعویق بازنشستگی جناب آقای سقائیان‌نژاد وجود ندارد.
 آمره تصریح کرد: سخنگوی شورای شهر قم حکم کارگزینی آقای سقائیان‌نژاد را به‌عنوان مدرکی برای بازنشسته نشدن ایشان ارائه نمودند، در این خصوص اشاره به دو مطلب لازم است اولا این حکم بر اساس تایید هیئت اجرایی جذب دانشگاه صنعتی اصفهان تنظیم شده و تاییدیه‌ای از هیئت امنای آن دانشگاه ندارد بنابراین قابل‌اعتنا نیست و ثانیا این حکم در تاریخ ۱۴۰۲/۴/۱۱ تهیه شده است. با توجه به این که تعویق بازنشستگی ایشان توسط هیئت‌امنای دانشگاه تنها تا بهمن‌ماه سال گذشته اعتبار داشته است، حکم کارگزینی نیز تنها می‌توانسته تا آن بهمن‌ماه اعتبار داشته باشد.

منبع:فارس

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • امکان تعویق بازنشستگی شهردار قم وجود ندارد
  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم
  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • پائز و چند انتخاب سورپرایز کننده
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • دریا باید محور توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر قرار گیرد
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!