Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@22:18:50 GMT

6 کشته و مصدوم در واژگونی 2 خودرو

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۱۳۷۰۲

حوادث رکنا: واژگونی دو دستگاه خودرو در جاده های استان زنجان دو کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت.

سرهنگ علی‌اصغر شیرمحمدی رئیس پلیس Police راه استان زنجان گفت: واژگونی خودروی پراید در محور زنجان به میانه یک کشته و چهار مصدوم بر جای گذاشت.

وی علت اصلی وقوع این تصادف Crash را تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرد و گفت: متأسفانه طی سه ماهه سال جاری علت بیشتر تصادفات در جاده‌های استان زنجان واژگونی خودرو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس‌راه استان زنجان همچنین گفت: واژگونی یک دستگاه تراکتور در محور فرعی خدابنده به همدان هم یک کشته بر جای گذاشت و علت اصلی این تصادف هم تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.شیرمحمدی تأکید کرد: طی سه ماهه سال جاری چندین مورد از تصادفات فوتی در جاده‌های استان زنجان به علت پرت شدن به بیرون از خودرو بوده است و سرنشینان به علت نبستن کمربند ایمنی به بیرون پرت می‌شوند.وی گفت: متأسفانه فرهنگ بستن کمربند ایمنی در جامعه به خوبی نهادینه نشده و رانندگان تنها به‌محض دیدن دوربین مداربسته و پلیس اقدام به بستن کمربند ایمنی می‌کنند.رئیس پلیس‌راه استان زنجان یاد آور شد: بر اساس قانون Law باید صندلی‌های عقب خودرو هم به کمربند ایمنی مجهز باشند و سرنشینان هم از این کمربند استفاده کنند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

وحید مرادی را همه دنیا می شناخت! / ادعاهای عجیب یک شرورتهرانی+ تصویر

عروس عفریته حیوانی ترین درخواست را در لباس سفید کرد !+ عکس

این جسد خالکوبی شده در جوی آب را می شناسید؟!

آنهایی که ملت را غارت کردند ادب می‌کنیم!

زینت مرد غریبه رابه خانه برده بود که مادرشوهرش مچ گیری کرد+عکس صحنه درگیری

این 3 مرد مخوف با تهدید قطع اعضای بدن دزدی می کردند + عکس

پرنس سعودی با خوردن گوشت خوک لو رفت + عکس

جنجال تصادف زنجیره‌ای سردار آزمون با پورشه ادامه دارد! + جزییات

جسد زنانه داخل کارتن ترانه بود شوهر داشت و آخرین بار خانه مرد متاهلی بود!

ناظم منحرف دبیرستان پسرانه معین اعدام نمی شود! / شاید ۱۰ سال زندان!

دختر 15 ساله فقط می خواست دستمال بفروشد که مزاحمت های مردانه ویرانش کرد!

دزد خیابانی به خانه سهیلا رفت تا شب را با هم باشند / دوستش پنهانی چه کرد؟! + فیلم گفتگو

رهایی یک پلیس از قصاص در شلیک مرگ به مجرم فراری! + جزییات

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت پلیس Police تصادف Crash قانون Law اخبار حوادث خودرو کشته زنجان واژگونی مصدوم عکس فیلم ایران مرد جوان دختر بیماری حوادث همدان زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۳۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری کوئیک با درخت و دیوار منزل مسکونی در جاده رشت - انزلی یک کشته و سه مصدوم برجای گذاشت.

شهرام مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان اظهار کرد: برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری کوئیک با درخت و دیوار منزل مسکونی در ساعت ۲:۳۲ بامداد امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله سه آتش نشان به همراه یک دستگاه خودرو اطفای حریق و نجات به محل حادثه واقع در جاده رشت- انزلی جنب دیوار فرودگاه روستای بیج اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت خاطرنشان کرد: برخورد خودرو با درخت و دیوار منزل مسکونی باعث مصدومیت شدید سه مرد و یک زن حدوداً ۳۰ تا ۳۵ ساله شده بود که تیم عملیات آتش‌نشانی با همکاری عوامل اورژانس نسبت به خارج کردن هر چهار مصدوم اقدام کردند.

مؤمنی با بیان اینکه مصدومان توسط سه خودرو اورژانس حاضر در محل به مراکز درمانی انتقال یافتند، تصریح کرد: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی یکی از مصدومان مرد در بیمارستان فوت کرده است.

وی با بیان اینکه بررسی علت حادثه بر عهده کارشناسان مربوطه است، گفت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با تعداد ۳۸۰ نیروی ستادی و عملیاتی و ۹۰ دستگاه خودروی سبک، نیمه‌سنگین و سنگین و موتور سیکلت در ۱۵ ایستگاه در آماده خدمات‌رسانی به شهروندان است.

کد خبر 750477

دیگر خبرها

  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • سقوط خودرو در محور مهاباد- ارومیه یک کشته برجای گذاشت
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم