Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی نیروی انتظامی گفت: بدحجابی و شل‌حجابی برخی افراد هنجارشکن به باورها و اعتقادات آنها ارتباطی ندارد، بلکه بر اساس امیال آنها ظهور و بروز می‌کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سعید منتظرالمهدی در آیین اختتامیه سومین جشنواره چادرهای آسمانی اظهار کرد: همه ما بر این واقعیت اذعان داریم که قوام و دوام هر جامعه‌ای به هنجارهای آن جامعه بستگی دارد و رعایت هنجارها لازمه زیست هنجارمند و مسالمت‌آمیز در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر این مطلب که حجاب مبتنی بر قوانین کشور است، اضافه کرد: طبیعی است که باید برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نهادها و سازمان‌های مرتبط به صحنه بیایند؛ همچنین علما، ائمه جماعات، اساتید، صاحبان عقل و خرد و اندیشه و هر آن‌کس که تریبون و منبری دارد باید پیشتاز باشد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی گفت: ناجا به عنوان آخرین دستگاه به عنوان بیست و اندی سازمان مسئولیت پاسداری از ارزش‌ها و عفاف را به عهده دارد.

سخنگوی نیروی انتظامی عنوان کرد: ناجا امروز در حوزه‌های ایجابی که مسئولیت آن با معاونت اجتماعی نیروی انتظامی است، با ادبیات تشویق، ترغیب، تعظیم، تکریم و ترمیم اقدامات خود را انجام می‌دهد.

وی تأکید کرد: بقیه پلیس‌ها برای باز اجتماعی کردن معدود افرادی که اصرار و پافشاری بر هنجارشکنی خود دارند اقدامات سلبی را انجام می‌دهند.

منتظرالمهدی با تاکید بر این مطلب که باید نهضت ترویج تشویق و ترغیب در تمام ابعاد خود گسترش یابد، اظهار کرد: برخی رفتارها حکایت از اعتقاد افراد ندارد.

سخنگوی نیروی انتظامی ادامه داد: هنجارشکنی برخی افراد، بدحجابی و شل‌حجابی به باورهای انسان‌ها ارتباط ندارد و بر اساس امیال آنها ظهور و بروز می‌کند؛ چراکه مردان و زنان ما بالفطره دین‌مدار هستند.

وی‌ افزود: برخی از هنجارها در جامعه به‌گونه‌ای گسترده می‌شود که همه اعضای آن جامعه فشار هنجاری وارد می‌کنند؛ فشار هنجاری همین امر به معروف لسانی، احسانی و انسانی است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: برخی هیجانات، مشکلات روانی و جسمانی برای فرد ایجاد می‌کند مانند هیجان خشم و خودجلوه‌گری که باید درمان شود. باید نگاه‌ها تغییر کند و روش‌های جدید استفاده کنیم.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۶۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست معاون وزیر کشور درباره طرح حجاب: با قوت به‌کار خود ادامه خواهد داد / یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح مخالفتی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند سردار رادان : چشم مردم وقتی به بی حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود/ ما باید از مادران آینده صیانت کنیم

دیگر خبرها

  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه دشمن و مقابله جبهه کفر برابر حق است
  • هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم/ بی حجابی باعث بی عفتی می شود
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی