Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-03@04:11:22 GMT

جزئیات حادثه سقوط جت آموزشی نیرو هوایی

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۱۷۲۸۱

جزئیات حادثه سقوط جت آموزشی نیرو هوایی

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر، مسعود اعلایی اظهار داشت: به محض دریافت گزارش سقوط یک فروند جت آموزشی نیرو هوایی کنارک در محدوده شهرستان چابهار در ساعت ۱۰:۱۵ صبح امروز، بلافاصله ۵ دستگاه آمبولانس جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار ادامه داد: با توجه به اینکه حادثه در منطقه کوهستانی و صعب‌العبور رخ داده بود و پیدا کردن محل حادثه نیاز به تجسس داشت، مدتی طول کشید تا نیروهای امدادی ما به محل حادثه برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این حادثه ۲ مصدوم در پی داشته که بلافاصله جهت درمان به بیمارستان امام علی(ع) شهرستان چابهار منتقل شدند و در حال حاضر تحت درمان قرار دارند که یکی از آنها از ناحیه پا و یکی از آنها از ناحیه گردن مجروح شده‌ است.

اعلایی خاطرنشان کرد: حال عمومی مصدومان حادثه رو به بهبود است و امیدواریم هرچه سریعتر مرخص شوند. مدیر مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی ایرانشهر نیز در حال حاضر جهت پیگیری این موضوع و تسریع در روند درمانی مصدومان در صحنه حضور دارند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۷۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، از آمادگی دفاعی و بخش های مختلف این منطقه بازدید و توان رزمی این منطقه را مورد ارزيابی قرار داد.

 

امیر سرتیپ علیرضا الهامی ضمن در جمع فرماندهان این منطقه به پیشرفت های چشمگیر ارتش در منطقه اشاره کرد و گفت: با وجود تحریم‌ های ظالمانه و کمبود‌ های فراوانی که در این سال‌ ها وجود داشته است، ارتش موفق شده در کنار سایر نیرو‌های مسلح به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز خود برسد.

 

 وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی که در اوج آمادگی به سر می برد، ارتشی منظم، منضبط، محکم و مجهز به تجهیزات نوین است.

 

امیر سرتیپ الهامی با بیان اینکه ارتش در همه حوداث، همواره در کنار مردم و خدمتگزار آن‌ ها بوده است، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران آنجا که لازم بوده قاطع در مقابل دشمنان این مرز و بوم در میدان رزم ایستاده و ولایتمداری خود را ثابت کرده است.

 

 وی با بیان اینکه امروز می‌ توانیم در سایه وحدت، همدلی و در سایه ولی امر مسلمین با هوشیاری از مشکلات عبور کنیم، خاطر نشان کرد: ما سربازان ولایت هستیم و تا پای جان از این انقلاب و دستاور‌د های آن به عنوان یک بازوی محکم در کنار سایر نیرو‌های مسلح دفاع خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از استادان خلبان پایگاه آموزشی هوانیروز اصفهان
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • ۳۰درصد ساختمان‌های آموزشی گناباد فرسوده است
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • تقدیر از معلمان نمونه و بازنشسته
  • تجلیل از معلمان نمونه و بازنشسته
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز