Web Analytics Made Easy - Statcounter


مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از راه‌اندازی 23 ایستگاه ورزش صبحگاهی و شامگاهی در اردبیل خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهرام آقاخانی در نشست با مسئولان ورزش شهرستان‌ها اظهار کرد: ما براساس سیاست وزارت ورزش و جوانان و در راستای همگانی کردن ورزش 9 ایستگاه ورزش صبحگاهی و شامگاهی را در اردبیل، سه ایستگاه را در پارس‌آباد، دو ایستگاه را در مشگین‌شهر، خلخال دو ایستگاه، دو ایستگاه در گرمی و یک ایستگاه نیز در هر یک از شهرستان‌های بیله‌سوار، نمین، نیر و کوثر و سرعین راه‌اندازی کردیم تا آقایان و بانوان در دو نوبت صبح و شامگاه از فضای ورزشی به وجود آمده استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه هموطنان از ساعت 7 تا 8 صبح و 19:30 تا 20:30 عصر هر روز می‌توانند با حضور در این ایستگاه‌ها به ورزش بپردازند، خاطرنشان کرد: در شهر اردبیل ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و شامگاهی شامل پارک معلم، ایستگاه شورابیل، پارک شفا در کارشناسان، پارک بانوان در والی، پارک زرناس، پارک آرتا، پارک وحدت، پارک حقیقت کلخوران و پارک جیرال در نظر گرفته شده است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: در این مکان‌ها فضاهای جداگانه‌ای برای بانوان و آقایان در نظر گرفته شده است تا با همراهی مربیانی که ورزش و جوانان تامین کرده به ورزش در راستای افزایش نشاط و شادابی خود بپردازند.
آقاخانی گفت: براساس افق برنامه تعریف شده تا سال 1400 باید نیمی از جمعیت استان اردبیل با گرایش و حضور در برنامه های ورزش همگانی باید به ارتقای سلامت و تندرستی خود بیندیشند که در این زمینه با همراهی و کمک شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها در راه‌اندازی این ایستگاه‌ها سعی داریم تا برنامه‌های دیگری را در فصول مختلف سال عملیاتی و اجرایی کنیم.
  زمین گلف در ویلکیج نمین احداث می‌شود
مسئول کمیته اقتصاد گردشگری ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: با تامین زمین مورد نیاز برای اولین بار شاهد احداث زمین گلف با مشارکت سرمایه‌گذاران در بخش ویلکیج شهر آبی‌بیگلوی نمین خواهیم بود.
اکبر ورودی با تاکید و پیگیری استاندار اردبیل و مدیر کل ورزش و جوانان این زمین گلف در منطقه ویلکیج نمین با جلب مشارکت سرمایه‌گذاران احداث خواهد شد که هدف ما از ایجاد این زمین گلف شناساندن منطقه از جهت توانمندی ورزشی و گردشگری است که قطعا تاثیر مثبت و موثر در اقتصاد شهرستان نمین خواهد داشت.
وی از شناسایی سرمایه‌گذاران برای احداث زمین گلف با کمک و مساعدت هیئت گلف استان خبر داد و خاطرنشان کرد: هم سرمایه‌گذاران بومی و هم غیربومی برای این کار اعلام آمادگی کردند تا براساس فراخوان عمومی که در جذب سرمایه‌گذار منتشر شده بتوانیم تا پایان تیرماه نسبت به معرفی و مشخص شدن سرمایه‌گذار برای احداث این پروژه اقدامی علمی انجام دهیم.
مشاور اجرایی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل به زیبایی‌های منطقه نمین به ویژه بخش ویلکیج در جذب سرمایه‌گذاران برای توسعه گردشگری ورزشی و توریسم سلامت اشاره کرد و گفت: با اجرای چنین پروژه‌هایی منطقه نمین از بن بست توسعه اقتصادی و گردشگری خارج شده و یک فضای بی‌نظیر در برگزاری رویدادها و مسابقات جهانی و بین‌المللی را در رشته‌های مختلف ورزشی در این منطقه شاهد خواهیم بود.
ورودی تصریح کرد: ما قصد راه‌اندازی پیست سوارکاری و اتومبیلرانی را در مناطق مختلف استان داریم که در صورت پیشقدم شدن فرمانداران در این زمینه و تامین زمین مورد نیاز برای سرمایه‌گذاران در این حوزه برنامه‌‌ریزی‌ها را به گونه‌ای انجام خواهیم
داد تا این پیست‌ها هر چه سریعتر احداث شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان اردبیل رشته های مختلف ورزشی زمین سرمایه گردشگری جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچگونه قطع درختان جنگلی در فندقلو اتفاق نیفتاده است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود قلیزاده اظهار کرد: قطع درختان جنگل فندقلوی نمین صحت ندارد و ما برای بازدید خبرنگاران از این منطقه آماده برگزاری تور رسانه‌ای هستیم.

وی خاطرنشان کرد: درختان جنگلی فندقلوی نمین سالیان سال مورد حفاظت ماموران یگان حفاظت قرار دارد و تصاویر منتشر شده از درختان جنگلی قطع شده مربوط به منطقه سوهای نمین نیست.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: اخیرا تصاویر قطع درختان جنگلی منطقه سوهای نمین در برخی از کانال‌های مجازی با عنوان نابودی درختان جنگلی فندقلو منتشر شده است که بعد از بررسی کارشناسی و پایش منطقه مورد ادعا، مشخص شد هیچ گونه قطع درختان در این منطقه رخ نداده است.

قلیزاده ادامه داد: ادعای قطعی درختان جنگلی و انتشار تصویر هوایی آن از سوی کانال‌های مجازی مربوط به حوزه استحفاظی گیلان است و مربوط به محدوده جنگلی فندقلو در استان اردبیل نیست.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل بیان کرد: برای اثبات واقعیت و رد ادعای کانال‌های مجازی مبنی بر قطع گسترده درختان جنگلی آماده برگزاری تور خبری با حضور خبرنگاران هستیم تا وضعیت موجود جنگل فندقلو به صورت شفاف به مردم اطلاع‌رسانی شود.

قلیزاده تصریح کرد: از انتقاد و نقد سازنده رسانه‌ها استقبال می‌کنیم و معتقدیم با نقد سازنده و پویا می‌توان مشکلات و کاستی‌های موجود را برطرف کرد.

وی اظهار کرد: آماده برگزاری تور خبری با حضور خبرنگاران هستیم تا وضعیت موجود جنگل فندقلو به صورت شفاف به مردم اطلاع‌رسانی شود.

کد خبر 6097904

دیگر خبرها

  • ایجاد سازمان‌های سرمایه‌گذاری مختص پارک‌های علم و فناوری
  • ورزش در سلامت سازمانی و بهره وری نقش ممتاز دارد
  • باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • راه‌اندازی مرکز پرورش ماهیان خاوری در رودخانه قزل اوزن
  • مجوز راه‌اندازی پارک آبی در ابهر دریافت شد
  • هیچگونه قطع درختان جنگلی در فندقلو اتفاق نیفتاده است
  • قطع درختان جنگل فندقلوی نمین صحت ندارد
  • هزینه راه اندازی باشگاه بدنسازی در سال ۱۴۰۳
  • BRT کرج، خوب یا بد؟