Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-05@08:03:46 GMT

آخرین تحولات یمن

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۱۸۹۶۴

 به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما، براثر حملات هوایی عربستان به جاده اصلی منطقه زبید در الحدیده و منطقه کتاف در صعده و بمباران موشکی و توپخانه ای منطقه رازح در صعده 9 تن از شهروندان یمنی به شهادت رسیدند و 8 تن دیگر زخمی شدند."صوتهدی الخزان" فعال حقوق بشر گفت: همه ما خواستار صلح هستیم اما تسلیم نمی شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها وجدان ندارند. فقط هدفشان ریختن خون مردم یمن است . سه سال است که خونریزی می کنن.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

همزمان با این حملات ارتش و کمیته های مردمی در مجموعه عملیاتی نظامی در مناطق «الزاهر» ، «المدفون» ، «الخضراء» و الربوعه خسارات سنگینی به دشمن وارد کردند.یک رزمنده گفت: در حال پیشروی هستیم و در برابر آنها تسلیم نخواهیم شد.یکی دیگر از رزمنده ها گفت: در این سرزمین خسارات سنگینی به آنها وارد خواهیم کرد و به لطف خداوند کاری می کنیم که برای آنها درس عبرت بشود.یگان های موشکی ارتش یمن هم دو موشک بالستیک کوتاه برد به شهر اقتصادی «جیزان» و انبارهای کمک رسانی و خواروبار متعلق به نیروهای متجاوز در ساحل غربی شلیک کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: یمن صنعا سعودی الحدیده رازح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۸۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات داعش در عراق شروع شد

همزمان با تهاجم آمریکا به خاک عراق ، تروریست‌های داعشی به مواضع ارتش و الحشد الشعبی در غرب استان الانبار حمله کردند. ناطقان: به نقل از شبکه المیادین، درگیری‌های ارتش و الحشد الشعبی با تروریستهای داعشی در بزرگراهی در منطقه الصکار در غرب استان الانبار ادامه دارد.

این یورش ساعاتی پس از حمله آمریکا به منطقه القائم و عکاشات در غرب عراق صورت می‌گیرد.

جمعه شب آمریکا مناطقی در شرق سوریه و غرب عراق را هدف حملات هوایی قرار داد.

در جریان حمله آمریکا به منطقه القائم وعکاشات در غرب عراق سه تن کشته و ۱۱ تن دیگر زخمی شدند.

همچنین حمله آمریکا به شرق سوریه و شهرهای المیادین و البوکمال نیز ۱۰ کشته و ۱۸ زخمی برجای گذاشته است.

آمریکا مدعی است که این حملات در اقدامی تلافی جویانه نسبت به کشته شدن ۳ نظامی این کشور در پایگاهی در شمال شرق اردن صورت گرفته است.

یحیی رسول سخنگوی نیروهای مسلح عراق بامداد شنبه با تأیید حمله آمریکا به غرب کشورش گفت که این حملات نقض حاکمیت و تضعیف تلاش دولت بغداد برای برقراری ثبات در کشور است. منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ هزار تن از گندم‌های خوزستان از دست رفت
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای ترک: گفتگو درباره تحولات منطقه، فلسطین و روابط دوجانبه
  • خسارت ۵۰ درصدی بارندگی به گندمزار‌های خوزستان
  • خسارات سیل به جاده هاوتردد سخت مردم چابهار
  • ۳ مساله تاثیر گذار بر تحولات منطقه
  • ۲۰۰ هزار تن از گندم‌های آماده برداشت خوزستان از دست رفت
  • خسارت بارندگی به گندمزارهای آماده برداشت در خوزستان
  • خسارات سنگین طوفان به ۱۰۰ هزار هکتار از گندم‌زارهای خوزستان
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • وقتی دابو کاپیتان پرسپولیس را بازی داد (عکس)