Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مدعی شد بازیکنان خارجی این تیم در هجدهمین دوره لیگ برتر خواهند درخشید. ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات

محمدرضا حسینی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط ذوب‌آهن برای حضور در فصل جدید لیگ برتر گفت: امسال زود تمرینات را شروع کردیم و همه چیز طبق نظم و برنامه کادر فنی جلو می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما اکثر بازیکنان را حفظ کردیم و خریدهای تیمنیز زود انجام شد تا تمرینات رابا تمامی نفرات شروع کنیم. بعد از پشت سر گذاشتن تمرینات بدنسازی، حالا بازی‌های دوستانه را انجام می‌دهیم تا بازیکنان بیشتر با هم هماهنگ شوند، ولی خوشبختانه بازیکنان جدید هم توانستند خیلی زود خودشان را با تیم هماهنگ کنند.

وی در مورد کیفیت دو بازیکن خارجی جدید ذوب‌آهن (مهاجم هندوراسی و هافبک برزیلی) تصریح کرد: خودتان می‌دانید که وقتی بازیکن خارجی به ایران می‌آید زمان نیاز دارد تا خودش را با فوتبال ما و زندگی در ایران هماهنگ کند. خوشبختانه خارجی‌ها ما الان با تیم هماهنگ شده‌اند، مهاجم هندوراسی که در تیم ملی کشورش بازی می‌کند و هافبک برزیلی هم بازیکن باکیفیتی است. من معتقدم که خارجی‌های ذوب‌آهن در لیگ امسال می‌درخشند و جزو خارجی‌های باکیفیت لیگ خواهند بود.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان راجع به شانس قهرمانی ذوب‌آهن در لیگ امسال اظهار داشت: پیش‌بینی سخت است، ولی ما می‌خواهیم یکی از مدعیان جدی قهرمانی باشیم. پارسال هم نایب قهرمان شدیم و امسال هدفی جز قهرمانی نداریم. تیم ما تا حالا قهرمان لیگ برتر نشده است و امیدوارم امسال این طلسم شکسته شود. البته می‌دانیم که رقابت سخت است و تیم‌های دیگر هم دنبال قهرمانی هستند، اما ناامید نمی‌شویم تا آخرین هفته تلاش خواهیم کرد. 

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ذوب آهن اصفهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۱۹۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حرکت هماهنگ دختران شیرازی در کنسرت آقای خواننده

266 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902577

دیگر خبرها

  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • ثبت نام دوره مربیگری درجه C آسیا در یزد تکمیل شد
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • احمدوند: در نمایشگاه کتاب برنامه‌های ویژه‌ای برای فلسطین تدارک دیدیم/ کلیه ناشران در فضای مسقف جانمایی شدند
  • حدود ۶۰ ناشر خارجی در نمایشگاه امسال حاضر خواهند بود
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ بن دانشجویان ۷۰۰ هزار تومان شد
  • استقبال مردم مهریز از کشتی‌گیرقهرمان ایران
  • ببینید | حرکت هماهنگ دختران شیرازی در کنسرت آقای خواننده
  • جزئیاتی از ارائه خدمات به زائران حج تمتع ۱۴۰۳/ ۶۲۲ کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند