Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله لطف الله دژکام طی پیامی درگذشت آیت الله حدائق را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

«« إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ‏ءٌ»»

ضایعه درگذشت عبد صالح خدا ،عالم عامل ، فقیه عالیقدر حضرتآیت الله آقای حاج شیخ محمد رضا حدائق قدس الله نفسه الزکیه موجب تأسّف و تألّم خاطر گردید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان که در مدت تحصیل و دوران طلبگی در محضر بزرگان دین و حضرات آیات عظامی همچون آقایان بروجردی ، امام راحل ، شیخ بهاء الدین محلاتی و سید نورالدین حسینی الهاشمی کسب فیض نمود ، در تمامی دوران و مراحل زندگانی خود ذیّ طلبگی را مشی خود قرار داده و در راه روشنگری آحاد مردم و بیش از نیم قرن تربیت شاگردان و طلاب فاضل مکتب امام جعفر الصادق (ع) متحمل مرارتهای فراوانی گردید .

رحلت جانسوز شیخ العلماء و این سرباز وفادار امام عصرعجکه همواره مورد تمجید و تفقد حضرات آیات عظامی همچون مرعشی نجفی ، خویی ، بروجردی و بهاء الدین محلاتی بودند ، و پاسداشت مقام شامخآن عالم جلیلالقدر که موجب تکریم و بزرگداشت جایگاه فقاهت در کشور و مجامع مذهبی است را به پیشگاه مقدس آن حضرت ، رهبر معظم انقلاب ، مراجع بزرگوار ، حوزههای علمیه ، علماء اعلام و عموم مردم سومین حرم اهل بیتعبالاخص بیت مکرم و فرزند برومند ایشان جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ علیرضا حدائق حفظه الله تعالی تسلیت عرض نموده حشر با اولیاء الله و علوّ درجات و غفران و رحمت الهی را برای ایشان از خداوند متعال خواستارم.

 از عموم مردم ولایت مدار فارس جهت شرکت در مراسم تشییع و ترحیم آن فقید سعید دعوت بعمل میآید . والـسلام

لطف اله دژکام نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز کد خبر 4344260

منبع: مهر

کلیدواژه: درگذشت چهره ها شیراز بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان شهرکرد بیرجند مشهد شیراز یاسوج خطبه های نماز جمعه آتش سوزی سانحه تصادف خرم آباد مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۰۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب

در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، صبح امروز (دوشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی امام و رهبری

دیگر خبرها

  • تعهد و تقوای سیاسی از شاخصه های نماینده در تراز انقلاب است
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • نماینده آیت الله سیستانی در ترکیه؛ تأکید بر وحدت و گفت و گوی دینی و نقش مثبت رهبران مذهبی / آینده شیعیان ترکیه، روشن است
  • مأموریت‌گرا شدن دانشگاه‌ها از رسالت‌های اصلی استادان دانشگاه است
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان