Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- گرمای شدید و خشکسالی در کشور سوئد باعث شد کلیسای این کشور با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی از مردم در خواست دعای همگانی کند.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، کشور سوئد در ۶۶ سال اخیر گرم‌ترین بهار و تابستان را تجربه کرد. طوری که بار‌ها جنگل‌های این کشور از شدت گرما دچار آتش سوزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرم شدن هوا در روز‌های اخیر در سوئد نه تنها موجب نگرانی مردم سوئد بلکه نگرانی دولت این کشور را هم در پی داشته است. و این دولت تصمیم به جلسه مدیریت بحران گرفت.

به گزارش خبر ترک، کلیسای سوئد در انتشار پیامی در شبکه اجتماعی در خصوص شرایط حاد کشاورزی خبر داده و از مردم این کشور خواست تا برای باریدن باران همه با هم دعا کنند.

انتهای پیام/ خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سوئد دولت خشکسالی هوا کلیسا جلسه مدیریت بحران آتش سوزی شبکه های اجتماعی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد

میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان از سوی اداره کل هواشناسی این استان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، بنا به اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان کرمان، طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارندگی در شهرستان‌های شهربابک با ۱۵.۱ میلی‌متر و سیرجان با ۱۳.۱ میلی‌متر ثبت شده است و پس از آن بافت با ۷.۳ میلی‌متر، زرند با ۶.۶ میلی‌متر، رفسنجان با ۳.۹ میلی‌متر، لاله‌زار با ۲.۵ میلی‌متر و انار با ۱.۸ میلی‌متر بیشترین بارش‌ها را داشته‌اند.

طبق این اطلاعیه ناپایداری‌های جوی تا فردا در استان به صورت افزایش ابرناکی، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق، وزش تندبادهای لحظه‌ای و بارش تگرگ در مناطق مستعد ادامه دارد و بیشینه بارش‌ها امروز در نیمه غربی و برخی مناطق مرکزی است و از روز یکشنبه جوی نسبتاً پایدار و آرام برای اکثر مناطق پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 749997

دیگر خبرها

  • دزفول را هم آب برد + عکس
  • ثبت ۱۰۸ میلی‌متر بارش باران در رومشکان
  • شهرستان جم ‌رکورددار بارش‌های استان بوشهر شد
  • ثبت بارندگی در ۱۱ نقطه خوزستان
  • سوئد مجددا برای هتک حرمت قرآن کریم مجوز صادر کرد
  • تصاویری از مستندات جدید خبرگزاری قوه قضائیه درباره نیکا شاکرمی
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم