Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@21:16:11 GMT

پیشواز جشن قهرمانی به سبک انگلیس

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۲۲۰۲۶

پیشواز جشن قهرمانی به سبک انگلیس

خبرگزاری میزان- بیش از ۲۰۰ هزار نفر از مردم انگلیس با امضای طوماری؛ از دولت این کشور خواستند، در صورت پیروزی تیم ملی انگلیس در فینال جام جهانی ۲۰۱۸ که طبق برنامه دوشنبه آینده برگزار می‌شود؛ این روز را تعطیل رسمی اعلام کند. به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، خبرگزاری «ای اس پی ان» روز چهارشنبه نوشت: این در حالیست که شاگردان «گرت ساوت گیت» امروز چهارشنبه در مرحله نیمه نهایی جام جهانی از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف کرواسی می‌روند و در صورت پیروزی در این دیدار می‌توانند خود را برای فینال مقابل فرانسه آماده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این حال، تعدد امضا‌های این درخواست چه در دولت و چه در وبسایت رسمی پارلمان بریتانیا، بدان معناست که درخواست مذکور در مجلس عوام انگلیس به شور گذاشته خواهد شد.با این حال، تایید چنین درخواستی و تبدیل شدن آن به قانون فرآیندی زمان بر است؛ در واقع، محتمل‌ترین راه برای تایید این تعطیلی؛ اعلام آن از سوی «ترزا می» نخست وزیر این کشور است.
در این بین، «جرمی کوربین» رهبر حزب کارگر بریتانیا نیز اذعان کرد که در صورت پیروزی انگلیس در این دیدار 'خوشحالی زاید الوصفی' سرتاسر انگلیس را فرا می‌گیرد و یک تعطیلی رسمی می‌تواند به معنای 'جشن ورزشی' برای تمام مردم باشد.   انتهای پیام/ منبع: ایرنا خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انگلیس جام جهانی 2018 روسیه تعطیلی بریتانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۲۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد

لوئیز انریکه در اولین فصلش پاری سن ژرمن را به مقام قهرمانی لیگ فرانسه رساند. 

طرفداری | پاری سن ژرمن شب گذشته می‌توانست در خانه جشن قهرمانی را بر پا کند اما مقابل لوآور به تساوی 3-3 دست یافت.

با توجه به شکست 3-2 موناکو مقابل لیون که اولین شکست خارج از خانه این تیم در فصل جاری بود، پاری سن ژرمن به صورت رسمی به عنوان قهرمانی لیگ فرانسه دست یافت. این دوازدهمین عنوان قهرمانی پاریسی‌ها در تاریخ لیگ فرانسه به شمار می‌رود. ده قهرمانی آن‌ها در حد فاصل سال 2012 تا 2024 رقم خورده است. پاری سن ژرمن که هفته جاری در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف دورتموند خواهد رفت، طی فصل جاری در 31 بازی 70 امتیاز کسب کرده است. در فاصله سه بازی تا پایان رقابت‌ها، اختلاف این تیم با موناکو 12 امتیاز است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • صلاح در لیورپول می ماند
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • صلاح در لیورپول می‌‌ماند
  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی
  • وست هم - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت
  • رسمی؛ لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس برگشت