Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ جلیل وحیدی معاون سابق سپاه شهدا آذربایجان غربی به عنوان مدیر کل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان معرفی شد. ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱ استانها آذربایجان غربی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، ظهر امروز سرهنگ پاسدار جلیل وحیدی به عنوان مدیر کل جدید حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس اذربایجان غربی معرفی و از زحمات افشین سیمین مرام سرپرست این نهاد قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تبیین دلایل ماندگار انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: این انقلاب در سایه وحدت مردم و پیوند با اقشار مختلف مردمی ماندگار شده و به همین دلیل هیچ‌گاه ساقط نخواهد شد.

امیر سرتیپ دوم ستاد محمد فهمیده تصریح کرد: بصیرت مردم و مسئولین لازمه مقابله در برابر تهدیدات دشمن استن و به همین خاطر است که تشکیل جبهه مقاومت و رویش‌های جدید انقلاب اسلامی نظیر شهید حججی در استمرار این انقلاب در سراسر جهان تاثیرگذار است.

وی اظهار داشت: آنچنانکه قرارداد ننگین ترکمانچای تا کنون در دلمان سوز دارد ولی در مقابل به واسطه انقلاب اسلامی و پیروزی مردم در این انقلاب تا سال‌ها افتخار خواهیم کرد و خوشوقتیم که همچنان پیوند خود با مردم را حفظ کرده‌ایم و بازهم ایستاده‌ایم و یقین داریم وعده الهی محقق خواهد شد.

وی افزود: پایه ریزی نظام و انقلاب اسلامی ایران تنها با هدف احیای اسلام ناب محمدی(ص) بود که توسط امام(ره) بنا نهاده شد.

در این مراسم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی نیز اظهار داشت: امروز همه باید در راستای انسجام درونی به منظور تقویت هویت نظام تلاش کنیم و اداره کل حفظ آثار نقش محوری در این بین دارد.

علیرضا رادفر گفت: گزینه‌های امروز دشمن برای مقابله با نظام اسلامی متفاوت از گذشته است و امروز دشمن روی نقاطی انگشت گذاشته که مربوط به معیشت مردم است و به جدّ در صدد از بین بردن نطام اسلامی و ایران است و هر دو این موارد را هدف گذاشته است.

به گفته وی رسالت ما در میدان نبرد بسیار سنگین است و این نشان می‌دهد که باید به دوران دفاع مقدس و مدیریت جهادی آن دوران بازگردیم چرا که اگر دشمن دائما گزینه‌های مختلف را مورد ارزیابی قرار داده و ترس از انتخاب دارد قطعا 8 سال دفاع مقدس را می‌بیند و اتحاد و انسجام مردم را در آن دوران می‌نگرد.

انتهای پیام/ش

R41361/P1377/S6,48/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۲۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم قم با دو شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت ایام شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر مقدس قم خواهند بود.

مراسم وداع با این دو شهید گمنام شامگاه پنجشنبه در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.

پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین در انتهای بلوار پیامبر اعظم به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

طی مراسم ویژه ای این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می‌شوند.

روز گذشته نیز دانشجویان دانشگاه قم با این دو شهید گمنام وداع کردند و سپس در حمایت از دانشجویان دانشگاه های آمریکایی و اروپایی با تجمع در مسجد این دانشگاه علیه جنایات رژیم اشغالگر قدس شعار دادند.

گفتنی است یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

کد خبر 6095157

دیگر خبرها

  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می‌کنند
  • مردم قم با دو شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • میزبانی مردم دارالعباده یزد از لاله خوشنام