Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با حضور در شهرستان بهارستان با رئیس اداره بنیاد شهید و فرماندار بهارستان دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، عبداله مرتضوی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران بعدازظهر امروز با بیژن سلیمان‌پور فرماندار شهرستان بهارستان به جهت افزایش همکاری‌های این دو اداره دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این گزارش در این دیدار که صبح امروز برگزار گردید، عبداله مرتضوی به همراه محمدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهارستان با حضور در دفتر فرماندار شهرستان بهارستان با وی گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

فرماندار بهارستان در این دیدار علاوه‌بر آرزوی موفیقت برای مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، اظهار داشت: شهرستان بهارستان ۱۷۰ شهید  تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است که نشان از ولایتمداری این شهرستان دارد.

وی در ادامه باتاکید بر پایبندی و همراهی همیشگی شهروندان بهارستانی با ولایت فقیه و انقلاب، تبیین کرد: مردم این شهرستان همیشه و در تمام شرایط پای نظام و جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند، که این موضوع از شهرت شهرستان بهارستان به شهرستان عاشوراییان و ولایتمداران به خوبی روشن می باشد.

سلیمان‌پور همچنین به جایگاه شهدا، ایثارگران و جانبازان و خانواده‌های ایشان در جامعه اشاره کرد و گفت: بدون شک وظیفه همگان است که به این عزیزان و خانواده‌هایشان احترام گذاشته و توجه ویژه‌ای نمایند.

وی درپایان باتوجه به لزوم رفع مشکلات موجود برای خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران در جامعه، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با تعامل و هماهنگی بیشتر در راستای رفع مشکلات خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان بهارستان گام برداریم و وظیفه خود در قبال افردی در راه امنیت و آسایش مردم جانفشانی کرده‌‌اند را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۴۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس، فردا در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) فردا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه پیکر مطهر شهیدان غلامعلی عشیری لیوسی و منصور پورعزیز پور محمدی با حضور شقر‌های مختلف مردم در شهر‌های دزفول و اهواز تشییع می‌شود.

حسن نورانی افزود: پیکر مطهر شهید غلامعلی عشیری لیوسی فردا ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح از حسینیه عاشقان ثارالله دزفول به سمت گلزار شهدای این شهرستان تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین پیکر مطهر شهید منصور پورعزیز پور محمدی فردا ساعت ۹ صبح از حسینیه عاشقان ثارالله اهواز به سمت گلزار شهدای این شهرستان برگزار و به خاک سپرده خواهد شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان اظهار کرد: شهیدان  عشیری لیوسی و شهید پور عزیز پور محمدی به ترتیب در تاریخ‌های اول فروردین سال ۱۳۶۱ و دوم فروردین سال ۱۳۶۳ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که پس از ۴۰ سال پیکر مطهرشان شناسایی شد.

دیگر خبرها

  • پایان ۳۸ سال چشم‌انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • پدر شهید حسین خندانی آسمانی شد
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن
  • تخلیه آب از ۸۰ منزل در شهر اصفهان انجام شد
  • پیکر شهید «محمدرضا غضبان احمدی» در کرج تشییع و تدفین شد
  • تشییع پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس، فردا در خوزستان
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان