Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شهرري - ايرنا - نماينده مردم تهران، ري، شميرانات، اسلامشهر و پرديس در مجلس شوراي اسلامي گفت: دولت بايد فهرست وارد کنندگان را قبل از ورود کالا به بازار در اختيار نمايندگان مجلس قرار دهد تا جلوي هر گونه رانت خواري و قاچاق گرفته شود.

سيده فاطمه ذوالقدر عصر چهارشنبه در حاشيه بازديد جمعي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي از واحدهاي توليدي شهرستان ري در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، افزود: مجلس به دنبال شفاف سازي در حوزه واردات است و نمايندگان در اين زمينه از هيچ تلاشي کوتاهي نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: نمايندگان مجلس با سرکشي از واحدهاي توليد و صنعتي مي توانند با وضعيت و مشکلات کارآفرينان از نزديک آشنا شوند و قوانين و مقررات را به روز رساني و براي توليد تسهيل کنند.
ذوالقدر يادآور شد: امروز واردات بي رويه توسط برخي افراد و نهادها موجب کاهش قدرت بخش خصوصي شده و همين امر باعث بيکاري کارگران و تعطيلي واحدهاي توليد شده است.
وي با بيان اينکه مشکلات بيمه اي، عوارض شهرداري و پرداخت ماليات بر ارزش افزوده از بزرگترين مشکلات بخش توليد کشور است، عنوان کرد: تمامي نهادهاي حاکميتي بايد تسهيلات لازم را براي حمايت از توليدکنندگان فراهم کند.
وي با بيان اينکه قانون ماليات بر ارزش افزوده بايد بازنگري شود، گفت: دريافت ماليات بر ارزش افزوده در چند مرحله قبل از توليد، توان رقابت را از توليدکنندگان گرفته است و نياز است تا اين قانون در مجلس بازنگري شود.
فاطمه ذوالقدر، طيبه سياوشي، فاطمه سعيدي و فريده اولاد قباد از نمايندگان مردم تهران، ري، شميرانات، اسلامشهر و پرديس، در دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي مجلس، جمالي پور فرماندار ويژه شهرستان ري و جمعي از مسئولان استاني روز چهارشنبه از واحدهاي توليدي اين شهرستان بازديد کردند.
شبد**/6003/3218**1379
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۵۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت معاونت پارلمانی تعامل گسترده، شفاف و سالم با مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسینی معاون رئیس جمهور در امور مجلس با بیان اینکه رسالت و مأموریت معاونان پارلمانی تعامل گسترده، شفاف و سالم با نمایندگان مجلس شورای اسلامی است، بر ضرورت حضور فعال معاونان و مدیران کل پارلمانی در مجلس و پیگیری مطالبات و سوالات نمایندگان تاکید کرد و اظهار داشت: توضیح دادن و پاسخ به موقع به سوالات و تذکرات نمایندگان که عمدتاً از تریبون مجلس مطرح می‌شود موجب رفع ابهام و شفاف سازی امور برای نمایندگان و مردم می‌شود و البته باید تلاش کرد تا کاستی‌ها و ضعف‌ها برطرف شود.

وی در نشست معاونان و مدیران کل امور مجلس وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها و نهادها که به میزبانی فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد، امیدآفرینی را از جمله مطالبات رهبر فرزانه انقلاب ذکر کرد و گفت: از جمله اقدامات و فعالیت‌های معاونت پارلمانی آشنا ساختن هر چه بیشتر نمایندگان با برنامه‌ها، خدمات و اقدامات دولت و نیز محدودیت‌ها و موانع اجرای برخی مطالبات و نیز انتظارات از نمایندگان برای پیشبرد اهداف نظام است تا با توجه به ارتباط مستمر آنان با اقشار مختلف مردم، از این موقعیت و ظرفیت برای تبیین دستاوردهای امید آفرین دولت و نظام اسلامی و خنثی سازی سیاه نمایی و تخریب‌های معاندان استفاده شود.

معاون رئیس جمهور با تاکید بر اینکه هدف دولت مردمی تقویت وحدت و همدلی بین قوای سه گانه و در سطح جامعه است، اظهار داشت: دولت نسبت به پیگیری مطالبات بر حق نمایندگان که منعکس کننده درخواست‌ها و نیازهای مردم است، توجه ویژه دارد و هر موردی که با توجه به تنگناها و محدودیت‌هایی امکان انجام کاری را نداشته باشد آن‌را به‌طور شفاف با وکلای ملت در میان می‌گذارد و مدیران باید مراقب باشند صرفاً وعده‌هایی بدهند که از امکان تحقق آنها اطمینان داشته باشند.

معاون رئیس جمهور در ادامه ضمن تشکر از زحمات ارزنده و مجاهدت‌های سردار رادان و نیروهای خدوم و جان بر کف فراجا و بیان اینکه نیروی انتظامی ده‌ها مأموریت متنوع و گسترده دارد که در رأس آنها حفظ امنیت و آرامش کشور است، خاطر نشان ساخت: فراجا در اجرای قانون عفاف و حجاب با صبر و متانت وارد عمل شده است که این اقدام همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف بویژه فرهنگی و آموزشی و رسانه‌ها را می‌طلبد که با اقدامات ایجابی به گسترش فرهنگ عفاف و حجاب بپردازند و مسلماً این حرکت فراگیر با اقبال و حمایت مردم نجیب ایران مواجه می‌شود و حساب افراد سازمان یافته‌ای که دست به تخریب و هتاکی می‌زنند و برخی بیماردلان که به‌جای کمک به ترویج فرهنگ ریشه دار اسلامی ایرانی، به دنبال ترویج فرهنگ وارداتی غرب و اباحه گری در جامعه هستند، از مردم شریف و اصیل ایران جداست.

حسینی با بیان اینکه اقدامات فراجا منافاتی با برنامه‌های و فعالیت‌های دیگر دستگاه‌های مسئول ندارد، گفت: شورای انقلاب فرهنگی در سال ۸۴ وظایف دستگاه‌ها و نهادها را در این حوزه مشخص کرده و تاکید رهبر فرزانه انقلاب بر شرعی و قانونی بودن حجاب می‌طلبد که همگان به تکالیف خود عمل نمایند تا نتایج لازم حاصل گردد.

حسینی خاطرنشان کرد: دولت دلسوزانه و خیرخواهانه با مجلس تعامل و همکاری می‌کند تا مشکلات و نیازهای مردم برطرف شود و انتظار دارد متقابلاً این نگاه سازنده وجود داشته باشد و برنامه‌ها و لوایح دولت در اولویت کاری مجلس قرار گیرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به خیزش عمومی در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از فلسطین، یادآور شد: رفتار خشن و بی رحمانه پلیس آمریکا در سرکوب و بازداشت دانشجویان و اساتید در صحن دانشگاه و مقایسه آن با رفتار دلسوزانه پلیس ایران در مواجهه با رفتارهای هنجارشکنانه و مخرب، تلاش مذبوحانه و نقشه غرب‌گرایانی را که با لطایف الحیل می‌خواستند غرب را بهشت برین و مهد آزادی و دموکراسی و دفاع از حقوق زن و کودک جلوه دهند، نقش بر آب ساخته و ماهیت پلید تمدن مادی غرب را بدون نقاب و بی پرده عیان ساخته است.

حسینی تاکید کرد: خدمات گسترده دولت باید با جهاد تبیین و تشریح درست به مردم و فعالان فرهنگی، رسانه‌ای، سیاسی و اجتماعی منجر به سرمایه اجتماعی شود تا شاهد مشارکت عمومی برای جهش تولید و پیشرفت کشور باشیم.

در این مراسم سردار رادان فرمانده فراجا ضمن ارائه گزارشی از اقدامات مؤثر نیروی انتظامی برای صیانت از امنیت کشور که همراه با تقدیم شهدای عزیزی بوده است، برگزاری چنین نشست‌هایی را از ابتکارات و ایده‌های خوب برای هم افزایی و تجمیع ظرفیت دستگاه‌ها در رفع مشکلات دانست و گفت: اینگونه نشست‌ها می‌تواند از اقدامات پراکنده جلوگیری کرده و با هم دلی و جلب همکاری عمومی نتایج مفید و مؤثری را رقم بزند.

وی تاکید کرد: ایجاد امنیت صرفاً وظیفه یک دستگاه نیست بلکه محصول امنیت جمعی و برآیند فعالیت همه دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها در حوزه‌های مختلف است. سردار رادان با تاکید بر اینکه حجاب و عفاف را به هیچ عنوان مسئله‌ای امنیتی و انتظامی نمی‌دانیم اظهار کرد: نیروی انتظامی در طرح حجاب و عفاف مفتخر به همراهی و حمایت مردم است و مردم بالاترین سرمایه فراجا هستند. در نشست سی و یکم معاونان پارلمانی همچنین دکتر جعفری، دکتر ادیانی، سردار ملک زاده و جمعی از معاونان امور مجلس وزارت‌خانه ها به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

کد خبر 6099627

دیگر خبرها

  • رسالت معاونت پارلمانی تعامل گسترده، شفاف و سالم با مجلس است
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • دولت رئیسی می‌خواهد کارگران را از مشارکت در تعیین دستمزدشان کنار بگذارد
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • برنامه دولت برای تخصیص ارز برنج اعلام شود
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش