Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، مرکز مدیریت راه های کشور امروز (پنجشنبه) اعلام کرد سهم وسایل نقلیه سنگین از کل تردد ثبت ‌شده در شبانه ‌روز گذشته 15.3درصد بود.
اوج تردد بین ساعت های 19 تا 20 و کمترین تردد ساعت 3 تا 4 صبح صورت گرفت.
با آگاهی از این موضوع می‌توان زمان مناسب ‌تری را برای سفر انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در 24 ساعت گذشته آزادراه کرج- تهران در محدوده استان البرز بیشترین رفت و آمد را با 141 هزار و 625 دستگاه وسیله نقلیه ثبت کرد.
 
** آخرین وضعیت ترافیکی
بنا به این گزارش بر پایه اطلاعات سامانه 141 از تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت های شعبه های راهداری سراسر کشور، تا ساعت 9 امروز باند جنوبی آزادراه کرج- قزوین حد فاصل پل استاندارد تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران- کرج حد فاصل پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین داشت.
 
** آخرین وضعیت جوی
هیچ گونه بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.
 
** محورهای بسته
محورهای شریانی شامل محور جایگزین ایلام– ماربره- مهران و ایلام- اسلام آباد غرب بسته و جایگزین آن جاده قدیم ایلام– قلاجه است.
محورهای مسدود غیرشریانی نیز شامل شمشک- دیزین، اولند- شاهرود، عجب شیر– آذرشهر و سیری– خلخال می شود.
محور گیوی- خلخال در استان اردبیل، از سی و یکم خرداد ماه به دلیل نبود ایمنی کافی بسته شده و مسیر جایگزین برای وسایل نقلیه سبک از طریق آبگرم گیوی و برای وسایل نقلیه سنگین از محور سه راهی فیروزآباد به خلخال است.
همچنین محور ایلام- مهران (محدوده تونل کربلا) از هفتم تیرماه به دلیل ریزش کوه و محور ایلام- اسلام آباد غرب از سیزدهم تیرماه به دلیل رفع نقص سیستم روشنایی و تهویه بسته شده است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مدیریت راه های کشور ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۱۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد

به گزارش خبرنگار مهر، در حال حاضر ترافیک در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ولی آباد تا هریجان و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک سنگین است.

همچنین تردد در سایر محورهای شمال همچون محور فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) را روان اما محور آزادراهی قزوین - کرج - تهران محدوده کمال شهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک با ترافیک سنگین مواجه است.

طبق آخرین اطلاعات مرکز مدیریت راه‌ها، ترافیک در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع و آزادراه قم – تهران محدوده حکیم آباد نیز سنگین است.

کد خبر 6097036 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • مسافران آخر هفته بخوانند ؛ محدودیت‌ های ترافیکی جاده های شمالی
  • تعمیر و نصب هزار و ۱۱۰ علائم ایمنی در محورهای خراسان جنوبی
  • ۷۵ میلیون تردد بین استانی در فروردین ثبت شد؛ رشد ۱۳ درصدی ترددها
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • ثبت بیش از ۸۴۹ هزار تردد طی تعطیلات اواسط اردیبهشت در محور‌های مازندران
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی‌