Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@20:22:18 GMT

گردهمایی بزرگ روز دختر در شهرک واوان

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۳۲۱۸۶

گردهمایی بزرگ روز دختر در شهرک واوان

 به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ اولین گردهمایی بزرگ دختران شهرک واوان شهرستان اسلامشهر به مناسبت ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(ع) و روز دختر برگزار می شود.

این گردهمایی بیست و سوم تیرماه ساعت 9:30 صبح به همت واحد خواهران ستاد نماز جمعه واوان و پایگاه مقاومت بسیج مبارکه حوزه مقاومت بسیج 290 حجاب در سالن اجتماعات مسجد جامع خاتم الانبیاء(ص) با حضور مسئولین شهرستان پذیرای حضور گرم علاقمندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین رشیدی

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: روز دختر شهرک واوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۲۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات جدید حزب الله به شتولا و آویویم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به جنایت هولناکی که دشمن صهیونیست در شهرک میس الجبل مرتکب شد و به شهادت و زخمی شدن شماری منجر شد، رزمندگان مقاومت اسلامی بعد از ظهر امروز یکشنبه، ساختمانی را در شهرک آویویم با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

در بیانیه دیگری حزب الله لبنان بیان کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن در واکنش به جنایت هولناکی که دشمن صهیونیست در شهرک میس الجبل مرتکب شد و به شهادت و زخمی شدن شماری منجر شد، رزمندگان مقاومت اسلامی بعد از ظهر امروز یکشنبه، ساختمانی در شهرک شتولا را با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفات قطعی به آن وارد کردیم.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: یک موشک ضدزره به منزلی در شهرک شتولا در الجلیل غربی اصابت کرده است.

کد خبر 6097558

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به «مرگلیوت»
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین رزمندگان حزب‌الله
  • حملات جدید حزب الله به شتولا و آویویم
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • شلیک بیش از ۳۰ موشک توسط مقاومت لبنان به شهرک صهیونیستی و قطع شدن برق آن
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی ‌/ بایدها ‌و نبایدهای حجاج
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی آغاز شد