Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، جمعیت جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای در خصوص مواضع اخیر رئیس جمهور، تاکید کرد: جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با توجه به شرایط موجود کشور لازم میداند حمایت خود را از مواضع اخیر ریاست محترم جمهور نسبت به تهدیدات دولتمردان امریکا اعلام نماید و امیدواریم در کوتاه ترین زمان ممکن علاوه بر پاسخ مناسب دیپلماتیک نسبت یاوه گویی های رئیس جمهور امریکا شاهد اقدامات عملی در خصوص کنترل نوسانات نرخ دلار و برخورد قاطعانه با اخلال گران اقتصادی و ساماندهی شرایط موجود باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخورد قاطعانه با تروریست های اقتصادی

در ادامه این بیانیه جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی مواردی را در این راستا متذکر شده است: در شرایطی که گرانی های اخیر و همچنین مشکلات و پیامد های نوسان نرخ دلار فشار سختی را بر روی اقشار کم درامد و متوسط وارد کرده است شایسته است که مجرمان اقتصادی و کسانی که به هر نحو از امکانات و فرصت های دولتی سو استفاده کرده اند به شدت مورد پیگرد قانونی قرار گیرند و قوه قضاییه در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به عقوبت و اعلام آن از طریق رسانه ها اقدام نماید تا درس عبرتی باشد برای کسانی که به دنبال ماهی گیری از آب گل الود هستند.

لزوم تغییرات تیم اقتصادی دولت

این بیانیه می افزاید: به نظر می رسد با توجه به خاص بودن شرایط و ناتوانی برخی از چهره های تیم اقتصادی دولت در حل مشکلات معیشتی و ضرورت استفاده حداکثری از توانمندی های داخلی و استعداد های جوانان وقت آن رسیده است که تغییرات اساسی در تیم اقتصادی دولت انجام شود تا دولت بتواند از این پیچ تاریخی نیز با کمترین هزینه عبور کند. امروزه در کشور بسیارند مدیران لایق، توانمند و جوان که میتوانند کشتی طوفان زده انقلاب را از امواج سهمگین دشمنان داخلی و خارجی به ساحل سعادت و بهروزی برسانند و لازم است همانگونه که در هشت سال جنگ تحمیلی ثمره اعتماد به نسل جوان را مشاهده کردیم یکبار دیگر از توان و ظرفیت نسل جوان بیشتر استفاده کنیم.

حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تاکید می کند الگوی اقتصاد مقاومتی یک نقشه راه است که همگی مدیران و مسئولین مرتبط با حوزه اقتصاد موظف به حرکت در این مسیر می باشند و معتقدیم بخش قابل توجهی از مشکلات فرا روی کشور نتیجه اهمال و کوتاهی در رعایت و پیروی از اصول اقتصاد مقاومتی است که حمایت از کالای ایرانی نیز بخشی از این نقشه راه است فلذا تاکید می کنیم تمامی دستگاه های دولتی ملزم با تطبیق برنامه ها و راهبرد ها با اصول و مبانی اقتصاد مقاومتی هستند.

من الله توفیق

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: انقلاب اسلامی صدور بیانیه ای انقلاب رئیس جمهور دلار گرانی مشکلات قوه قضاییه رسانه دولت کشتی جنگ تحمیلی نسل جوان اقتصاد اقتصاد مقاومتی دستگاه های دولتی دولت پارس معیشتی ایثارگران ناتوانی حل مشکلات پارس نیوز چهره های اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۳۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: در آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم

آفتاب‌‌نیوز :

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، دقایقی پیش با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. ️

این برنامه، از جمله دیدار‌های سالانه رهبر انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

مهم‌ترین محور بیانات رهبر انقلاب در این دیدار به شرح دیل است:

* تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی کشور به اهمیت تعلیم و تربیت و اهمیت معلم است. مشکل بسیاری از مسائل ما ناشی از افکار عمومی است.

اگر افکار عمومی نسبت به یک قضیه توجیه شوند و توجه پیدا کنند، انجام آن کار آسان‌تر خواهد شد.

ما اکنون در مسئله آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم؛ اگر افکار عمومی نسبت به این مسئله حساس شود، معلم را بشناسد و قدر معلم را بداند، در همه این مشکلات اثر خواهد گذاشت؛ ما این را می‌خواهیم.

بنده صریحاً وظیفه عمومی را برای تشکر از معلمین عرض می‌کنم برای اینکه افکار عمومی توجه به این مسئله پیدا کنند. هرچه شغل معلمی محترم‌تر باشد جاذبه او بیشتر خواهد شد

- مساله غزه، امروز مساله اول دنیاست. در سطح بین‌المللی هر کار هم که می‌کنند صهیونیست‌ها و پیشتیبانان آمریکایی و اروپایی‌شان که مساله غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند، نمی‌توانند. خب نگاه کنید به این دانشگاه‌های آمریکا؛ هر روز - امروز باز در خبر‌ها می‌خواندم چند دانشگاه دیگر اضافه شدند - در استرالیا، در اروپا، کشور‌های مختلف اروپایی، یعنی ملت‌ها نسبت به مساله غزه حساسند. مساله اول دنیاست این مساله. نباید بگذاریم این مساله از نگاه عمومی بین‌المللیِ مردم دنیا خارج بشود، از این «مساله اول» بودن خارج بشود، باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند. 

- نحوه رفتار آمریکا در مساله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی‌اعتمادی به آمریکا است.

- فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد. عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچ‌گاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 
  • نوآوری و خلاقیت لازمه عبور از بحران‌های اقتصادی
  • نقش شوراها در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • رهبر انقلاب: در آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم