Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛عبدالرضا بازدار در مراسم کلنگ‌زنی پرورش گاو شیری هزار راسی مولد و ۲۰۰۰ راسی کل گله روستای چشمه کره گریت بخش پاپی خرم‌آباد با اشاره به جزییات طرح اظهار کرد: در این مجتمع سالیانه ۱۰ هزار تن گوشت قرمز تولید خواهد شد.

او از تولید سالیانه ۵۰۰ راس تلیسه در این مجتمع خبر داد و افزود: حجم کل سرمایه‌گذاری پروژه ۲۳۰ میلیارد ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازدار میزان تسهیلات پروژه را ۱۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد ویادآورشد: سهم مجری ۸۰ میلیارد ریال است.

او  میزان اشتغالزایی طرح را ۸۰ نفر مستقیم و ۲۴۰ نفر غیرمستقیم عنوان کرد وبا بیان اینکه سالانه ۳۶۰ هزار تن تولیدات دامی استان است، تصریح کرد: این محصولات شامل گوشت قرمز، عسل و آبزیان هستند.

بازدار ادامه داد: برای افزایش میزان تولید شیر خام قرار است ۱۰ هزار راس گاو اصیل به دام استان افزوده شود.

او گفت: هم‌اکنون یک واحد 6 هزار راس در حال ساخت بوده که می‌تواند بیش از ۳۰ هزار تن شیر تولید کند و معادل ۱۰ درصد کل شیر تولیدی است.

بازدار با بیان اینکه سالیانه سه میلیون تن محصول کشاورزی در لرستان تولید می‎شود، خاطر نشان کرد: جهاد کشاورزی لرستان ۲۳ پروژه کلیدی در راستای اقتصاد مقاومتی و ارتقای امنیت غذایی درنظر گرفته و پیگیری می‎کند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی بخش کشاورزی جهاد کشاورزی سرمایه شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۴۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد

جعفر پورمختار مدیرکل امور‌مالیاتی آذربایجان‌غربی گفت: پرداخت عوارض ارزش افزوده طی پارسال در مقایسه با سال ماقبل آن ۹۰ درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: میزان عوارض‌پرداختی در سال ۱۴۰۱ در آذربایجان‌غربی حدود ۶۵۰ میلیارد ریال بود که پارسال، این رقم به میزان قابل توجهی افزایش یافت.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی ادامه داد: از این میزان در سال ۱۴۰۲ حدود ۸ هزار میلیارد ریال به شهرداری‌های استان پرداخت شد.

پورمختار اظهار کرد: همچنین ۳ هزار و ۷۶۶ میلیارد ریال از محل عوارض ارزش‌افزوده به دهیاری ها، ۲۳۹ میلیارد ریال به فرمانداری‌ها و ۳۸۶ میلیارد ریال به عشایر اختصاص یافت.

وی گفت: پارسال بیش از ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال از محل عوارض و مالیات بر ارزش افزوده در شهرستان ارومیه اختصاص یافت که ۲ هزار و ۷۸۳ میلیارد ریال سهم شهرداری‌ها بود.

وی افزود: بیش از ۹۸۸ میلیارد ریال سهم دهیاری‌ها، بیش از ۸۶ میلیارد ریال سهم فرمانداری و بیش از ۶۲ میلیارد ریال سهم عشایر این شهرستان پارسال بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • بانک رفاه دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • پاسداشت ادبیات، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • نقش کلیدی صندوق‌های سرمایه گذاری بازار سرمایه در جمع‌آوری نقدینگی‌های بلاتکلیف