Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ومدیر کل دفتر امور روستایی و مدیر کل دفتر شورا های استانداری و فرماندار مهریز از واحد تولید خودرو در مهریز جهت رفع مشکلات این واحد بازدید کردند.
فرماندار مهریزدر این بازدید گفت:این واحد یکی از واحدهای منحصر به فرد در سطح استان یزد می باشد که در شهرستان مهریز مشغول به فعالیت می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رستگاری افزود: واحد تولید خودرو در فاز اول آن تولید وانت را دارد و در طرح توسعه و فاز بعدی این مجموعه تولید خورو سواری ون می باشد.
کریمی مدیر عامل خودرو سازی گفت:در حال حاضر ظرفیت تولید این واحد روزانه 10دستگاه خودرو وانت می باشد و قابلیت افزایش به 16دستگاه را تا پایان سال دارد و اشتغالزایی35نفر را دارد و با راه اندازی فاز بعدی افزایش ظرفیت  اشتغالزایی100نفر را دارد.
کریمی تامین نقدینگی و سرمایه گذاری این مجموعه و همچنین خرید خودرو  ارگان ها سازمان ها و ادارات دولتی استان و کشور از این واحد را مشکلات اساسی اعلام کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزددر حاشیه این بازدید گفت:خوشبختانه این باور در استان وجود دارد که بخش خصوصی می تواند صنعت بزرگ خودرو سازی را در استان راه اندازی کند.
محسن صادقیان افزود:در بخش دهیاری ها و شهرداری ها در خرید این وانت ها و ون هایی که در این کارگاه تولید می شود می توان به تولید در صنعت خودرو در استان کمک نمود
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد و دیگر مسئولان ضمن بازدید از این واحد تولیدی قول و وعده های همکاری دادند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صداوسیما یزد مهریز خودروسازی حل مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۵۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان در حاشیه بازدید از برخی واحد‌های صنعتی و تولیدی این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری، گفت: کمیسیون کار و کارگری که با حضور دستگاه‌های مرتبط به‌صورت ماهانه برگزاری جلسات تخصصی دارد به دنبال حل مشکلات کارگران و واحد‌های تولیدی و صنعتی در این شهرستان است.
حسین ولایتی  با اشاره به بررسی‌های انجام‌شده درزمینه مشکلات شرکت‌های تولیدی و خدماتی،افزود: تنها دو شرکت حدود دو ماه معوقه پرداخت حقوق کارگران خود را دارند و مابقی واحد‌های صنعتی و تولیدی در قوچان پرداخت حقوق کارگران و کارکنانشان را به‌روز و ماهیانه انجام می‌دهند و مشکل دیگری در حوزه کار و کارگری در سطح شهرستان وجود ندارد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان گفت: موضوعات و مباحث دیگری درزمینه درخواست‌ها و مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی هم موردبررسی قرار می‌گیرد که عمده آن به پرداخت تسهیلات، نبود نقدینگی و بدهی به تأمین اجتماعی، مالیات و دارایی و شرکت گاز مرتبط است و باید با همکاری و هماهنگی بین دستگاهی این مشکلات نیز مرتفع شود.

دیگر خبرها

  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل
  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • حضور ۱۲ واحد تولیدی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه