Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده و رییس ستاد ارتش، با اشاره به رشد چشم‌گیر دانشگاه در حوزه های مختلف علمی و نظامی، تربیت افسران مؤمن و متخصص را سرمایه گذاری برای آینده کشور عنوان کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده و رییس ستاد ارتش در بازدید از دانشگاه دریایی امام خمینی( ره) نوشهر با دانشجویان این دانشگاه دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریادار سیاری با اشاره به رشد چشم‌گیر دانشگاه در حوزه های مختلف علمی و نظامی، تربیت افسران مؤمن و متخصص را سرمایه گذاری برای آینده کشور عنوان کرد.

معاون هماهنگ کننده ارتش با یادآوری حضور فرماندهی معظّم کل قوا در این دانشگاه و رضایتمندی معظّم له از پیشرفتهای انجام شده، بر ادامه حرکت پرشتاب علمی و نظامی در دانشگاه دریایی امام خمینی (ره) نوشهر تأکید و ابراز امیدواری کرد همانگونه که کارکنان فعلی نیروی دریایی توانسته اند به موفقیتهای بزرگی دست پیدا کنند، افسران آینده این دانشگاه نیز به یقین می‌توانتد نیروی دریایی بسازند که در شأن ملت ایران اسلامی باشد.

دریادار سیاری در بازدید از توانمندی غواصان نیروی دریایی ارتش با اشاره به رقابت حساس تیم های شرکت کننده در مسابقات بین الملی غواصی نظامی که برای اولین بار به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه دریایی امام خمینی (ره) نوشهر و با حضور تیم‌هایی از ارتش‌های کشورهای جهان برگزار خواهد شد، ابراز امیدواری کرد با توکل، تمرین و تکنیک برتر می‌توان موجب اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در بین کشورهای شرکت کننده شد و این وظیفه سربازی همه است.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۶۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان

 امیر دریادار دوم حسین حسنی، فرمانده منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این یگان در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارت وارد شده به شهرستان کنارک، نیروی دریایی ارتش برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی، با هدف کمک به مردم سیل‌زده در سیستان و بلوچستان وارد عرصه شد.

فرمانده منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش ادامه داد: ما در نیروی دریایی ارتش با توان بالا و پیشرفته‌ترین تجهیزات اعم از بالگرد‌ها و خودرو‌های تیپ تفنگداران توانستیم همه کمک‌های جمع‌آوری شده توسط بنیاد برکت، بنیاد احسان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای رفع نیاز‌های اعلام شده از سوی ستاد بحران را توسط بالگرد و خودرو به صعب العبورترین روستا‌ها که امکان دسترسی به آنها وجود نداشت، منتقل کنیم.

وی اظهار کرد: تاکنون ۱۶ سورتی پرواز بالگرد به روستا‌های صعب‌العبور انجام شده که این پرواز‌ها از طریق یگان هوادریا در منطقه سوم دریای نبوت ارتش و در همکاری با خودرو‌های تاکتیکی تیپ تکاوری حمزه سیدالشهدا (ع) جهت انتقال کمک‌ها و نیازمندی‌های مردم به نقاط صعب العبور انجام می‌شود.

امیر دریادار حسنی همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که ستاد بحران استان از ما برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان درخواست داشته باشند آماده خدمت‌رسانی هستیم. در این راستا، بالگرد‌های ما امروز به سوی منطقه دشتیاری نیز اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • امتناع افسران و سربازان صهیونیست از دستور آماده شدن برای حمله به رفح
  • حضور ۲ هزار بازرگان خارجی و ۸۰ کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • تربیت طلبه، یک کار انبیایی از ناحیه خداوند است
  • پشت‌پرده تغییرات گسترده در ارتش چین
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش
  • تاکید امام جمعه شاهیندژبرنقش معلمان و کارگران در رشد جامعه