Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، سردار سرتیپ پاسدار محمد حسین سپهر در نخستین همایش ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهرک های مسکونی ارتش ، پرورش نیروی انسانی را از الزامات تحقق حرکت تمدنی اسلامی خواند و افزود: ما در همه عرصه ها از جمله عرصه تولید علم ، روابط بین الملل، سیاست، دفاع ، امنیت و اقتصاد باید نظام سازی کنیم و پایگاههای مقاومت باید بسیجیان را با فرهنگ دینی و سبک زندگی اسلامی و ایرانی آشنا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: اسلام با قدرت سلاح به جهان عرضه نشد و امروز هم دشمنان اسلام به این نتیجه رسیده اند که مکتب و فرهنگ ما را به هم بریزند.
سردار سپهر با اشاره به اینکه سردار شهید همدانی مهمترین انگیزه اش از حضور در سوریه را ایجاد تفکر بسیجی در سوریه معرفی می کرد گفت:​ این شهید والامقام تفکر بسیجی را در ارتش سوریه هم برد.
وی افزود: امروز ارتش ، سپاه ، ناجا و قوای سه گانه و نهادهای حاکمیتی ما نیازمند تفکر و آرمان های بسیجی هستند و ما دو فتنه 78 و 88 را با تفکر بسیجی کنترل کردیم.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ، کار فرهنگی را از مهمترین برنامه های پایگاههای مقاومت بر شمرد و گفت: یکی از وظایف پایگاههای مقاومت بسیج ،​ مقابله با تهاجم فرهنگی و تربیت بسییجیان نقش آفرین است.
وی افزود: برای عمق بخشی به ایران نیازمند امنیت ، اقتصاد و فرهنگ پایدار هستیم و زیرساخت همه نیازمندیهای ما امنیت است و وقتی به حضرت ابراهیم (ع) ماموریت تشکیل جامعه توحیدی داده شد ابتدا از خدا ، اقتدار امنیتی و قدرت دفاعی و سپس توسعه اقتصادی خواست. پس زیرساخت همه موفقیت های تمدنی از منظر قرآن ، امنیت است.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: رهبری بارها قسم یاد کرده اند که هیچ راهی برای حفظ انقلاب جز ایستادگی مقابل امریکا وجود ندارد و در شرایطی که دشمنان به دنبال خشکاندن ریشه ملت ایران هستند اگر تفکر بسیجی حاکم شد پیروزی بر آمریکا محقق می شود و به سلامت از پیچ تاریخی که مقام معظم رهبری فرمودند، عبور خواهیم کرد.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سردار سپهر نیازمند تفکر بسیجی آرمان نهادهای حاکمیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۷۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت ۱۷ اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآورشد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در مسئله فلسطین و مقاومت
  • درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • حماس: از خواسته‌های سه گانه خود کوتاه نخواهیم آمد
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم