Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در مراسم آغاز طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی خواهران آذربایجان شرقی در اردوگاه الغدیر تبریز افزود : 36 هزار دانش آموز برای دفاع از انقلاب اسلامی جان خود را فدا کرده اند و دانش آموزان امروز هم باید راه این شهیدان را با بصیرت و آگاهی ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به ایجاد فتنه هایی همچون نامگذاری یک روز هفته به عنوان چهارشنبه سفید و چادر برداشتن زن ها در این روز گفت : دشمن با چنین نقشه های شوم درپی ضربه زدن به ایمان و حجاب زنان ایرانی است.
امام جمعه تبریز ادامه داد : فعالیت دشمنان در عرصه نابود کردن حجاب و عفاف و کمرنگ کردن ارزشها بین بانوان به ویژه نسل جوان از هجمه های سنگین فرهنگی استکبار است و دانش آموزان انقلابی باید با هوشیاری کامل نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنند.
وی به ضرورت ترویج فرهنگ شهادت طلبی در آموزش و پرورش تاکید کرد و افزود : آموزش پرورش می تواند بابرگزاری دوره های مختلف فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل های آینده منتقل کند.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای را یکی از تله های اصلی دشمنان برای دانش آموزان عنوان کرد و گفت : در دوران 8 ساله دفاع مقدس جوانان کشورمان در مقابل زورگویان مقاومت کردند و امروز دشمن می داند در جنگ رو در رو نمی تواند مقابل ایران ایستادگی کند به همین علت با راه انداختن کانال های ماهواره ای و شبکه های مجازی به ایران اسلامی هجوم آورده است.
وی افزود : دشمن برای از بین بردن نام و یاد شهیدان گرانقدر نقشه های زیادی دارد ولی با آگاهی ،بصیرت و هوشیاری دانش آموزان موفق نخواهد شد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان هم گفت : 420 دختر دانش آموز در طرح یاوران ولایت به مدت 5 روز حضور خواهند داشت.
پاشایی در خصوص اهداف برگزاری این دوره افزود : آماده سازی دانش آموزان برای برعهده گرفتن مسولیت ها ، ساماندهی بسیج در مدارس و آشنا کردن آنها با برنامه ها و وظایف بسیج از جمله اهداف پیش بینی شده در این طرح است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: طرح ولایت دانش اموزان تبریز ال هاشم یاوران ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۷۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربیان کشتی مازندران در کلاس دانش افزایی

کلاس دانش افزایی مربیان کشتی مازندران به مدت ۲ روز سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت‌ماه با حضور ۵۲ مربی از سراسر مازندران در مجتمع آموزشی رفاهی نفت محمودآباد برپا شد.

تدریس کلاس دانش افزایی مربیان کشتی مازندران را پروفسور بهمن میرزایی از مدرسان اتحادیه جهانی کشتی بر عهده داشت.

کلاس تئوری، طراحی و برنامه ریزی پیشرفته تمرینی ویژه کشتی در این دوره تدریس، شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ثبت نام دوره مربیگری درجه C آسیا در یزد تکمیل شد
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • ۱۶۵ دانش آموزخبرنگار در اردبیل دوره های آموزشی را سپری می کنند
  • بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • جنبش حامی فلسطین به دبیرستان‌های فرانسه کشیده شد
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • مربیان کشتی مازندران در کلاس دانش افزایی
  • ترک تحصیل ۱۵ درصد دانش‌آموزان خراسان شمالی در دوره متوسط دوم