Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@18:50:50 GMT

مسیر جدید مهرگان به جاده کورانه احداث می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۳۸۷۴۵

مسیر جدید مهرگان به جاده کورانه احداث می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مریم نخستین روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان در محل شهرداری محمدیه با تشریح مهمترین اقدامات انجام شده و در دست اجرا اظهارداشت: محمدیه شرایط خاص خود را دارد و پس از تجربه ۴ مدیر با مشکلات جدی هم مواجهیم که باید برای آن برنامه ریزی شود.

وی گفت: با اضافه شدن ناحیه شهری مهرگان که در حال حاضر ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و زمینه سکونت ۱۲۰ هزار نفر جمعیت در این منطقه را در سالهای آتی فراهم خواهد کرد با شرایطی مواجهیم که هم فرصت و هم تهدید تلقی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار محمدیه بیان کرد: زیرساخت های شهر محمدیه هم امروز با گذشت چهار دهه فرسوده شده و نیازمند بازنگری و اصلاح است که همه این مسائل به اعتبارات قابل توجهی نیاز دارد تا برنامه های پیش بینی شده را عملیاتی کنیم.

نخستین بیان کرد: با تعریف برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت باید زمینه رفاه و آرامش مردم ساکن در محمدیه را فراهم کنیم که در مدت دو ماه گذشته مطالعات جدی در حوزه های مختلف را آغاز کرده ایم.

وی گفت: در کنار فعالیت های عمرانی و خدمات شهری به امور فرهنگی و ایجاد نشاط شهری توجه ویژه داریم و با اجرای برنامه های فرهنگی و شاد در ناحیه شهری مهرگان و محلات محمدیه فعالیتهای خوبی را اجرا کرده ایم.

شهردار محمدیه اظهارداشت: برای ایجاد درآمدهای پایدار با دادن ۱۶ آیتم تشویقی زمینه رونق ساخت و ساز را فراهم خواهیم کرد تا به اقتصاد شهری هم کمک شود.

نخستین گفت: در محمدیه فرصتهای خوبی مانند اتوبان داریم که باید از آن  برای ایجاد درآمدهای پایدار استفاده کنیم و در این راستا چند طرح پیشنهادی مانند ایجاد نمایشگاه بین المللی، شهرک خودرو، میدان میوه و تره بار در کمیسیون سرمایه گذاری مطرح شده که هر کدام می تواند موجب کسب و کار و اشتغال و منابع مالی پایدار برای شهرداری شود.

شهردار محمدیه اضافه کرد: منطقه ۷ محمدیه برای ما بسیار اهمیت دارد و به نظر می رسد باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد که این کار در اولویت قرار دارد.

ایستگاه عوارضی نمی رود/ مسیر جدید ساخته می شود

نخستین از محل نامناسب ایستگاه عوارضی به عنوان یکی از مشکلات مردم محمدیه و مهرگان نام برد و اظهارداشت: به دلیل مشکلات ناشی از جابجایی این عوارضی تصمیم گرفته شده تا مسیر جدیدی از مهرگان به جاده کورانه احداث شود تا این مشکل برطرف شود.

وی بیان کرد: ایجاد دو بازار روز در مهرگان از کارهایی است که در دستور کار قرار گرفته که بزودی کلنگ زنی خواهد شد و سه بوستان محلی ولایت، غدیر و بانوان نیز در اولویت احداث است.

شهردار محمدیه تصریح کرد: بازپیرایی ایستگاههای اتوبوس درون شهری، ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی، مرمت جداول معابر شهری و تامین ست های ورزشی در بوستانها از دیگر کارهایی است که در اولویت قرار دارد.

پروژه های نیمه تمام را تکمیل می کنیم

نخستین از تکمیل طرح های نیمه تمام در این شهر نیز خبرداد و اظهارداشت: به تعهدات مسئولان قبلی هم پایبند هستیم و تلاش می کنیم همه طرحهای نیمه تمام عمرانی را به پایان برسانیم.

وی گفت:لکه گیری و آسفالت معابر، اصلاح هندسی میدان طاوس، روکش آسفالت مبادی ورودی شهر، تکمیل ساختمان دارالقران با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی، احداث پارک شهر، ایجاد باند کند رو در جنوب اتوبان، ایجاد سرویس بهداشتی، تکمیل و آماده سازی محوطه مهرگان، بازتوانی محلات شهر، از طرح های نیمه تمامی است که به پایان خواهد رسید.  

شهردار محمدیه اظهارداشت: بودجه سال آینده را بر اساس سرانه مردم خواهیم بست و پروژه هایی که نیاز اساسی مردم باشد در اولویت اجرا قرار خواهد گرفت.

وی از افزایش اعتبارات پسماند در این شهر خبرداد و گفت: اعتبارات پسماند از سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

نخستین یادآورشد: روزانه ۵۵ تن زباله در شهر محمدیه جمع آوری شده و به سایت محمدآباد منتقل می شود که ۳ تن آن در مبداء تفکیک می شود.

شهردار محمدیه از پروژه های سرمایه گذاری در این شهر نیز به عنوان رویکردی در اجرای طرح های توسعه نام برد و اظهارداشت: برای توسعه و عمران شهری محمدیه به حضور سرمایه گذاران در اجرای پروژه ها نیازمندیم و ضمن احترام و استقبال از کسانی که در گذشته اعلام آمادگی کرده و طرحی را اغاز کرده اند برای دوره جدید نیز آماده همه گونه همکاری هستیم.

کد خبر 4345124

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری محمدیه مریم نخستین نشست خبری خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد بیرجند شیراز مشهد یاسوج سانحه تصادف آتش سوزی مجلس شورای اسلامی خرم آباد مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۸۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی

معاون شهرداری رفسنجان با اشاره به اینکه اولویت اصلی این نهاد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است؛ از تکمیل عملیات عمرانی ۲ میدان شهید عباس‌زاده و میدان واقع درشهرک یادگار امام خبر داد.

 به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو سید علی پورباقری معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان با اعلام این خبر گفت: اولویت اصلی مدیریت شهری در سال جاری تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است که در حال حاضر بیش‌از ۲۰ پروژه وجود دارد که مراحل پایانی خود را طی می‌کنند
وی با اشاره به تکمیل عملیات بازپیرایی میدان شهید عباس‌زاده در مساحت بالغ بر ۲۸۰۰ مترمربع، افزود: باتوجه به موقعیت مکانی این میدان در ورودی شهر و حاکم بودن شرایط ترافیکی بر ان عملیات بازپیرایی ان اجرا و هم‌اکنون به اتمام رسیده است.
او با اشاره به عملیات احداث میدان جدید در شهرک یادگار امام در مساحتی بالغ بر ۱۵۰۰ مترمربع، بیان کرد: ورودی شهرک یادگار امام از سمت خیابان پلیس و همجوار بودن با اردوگاه فعلی سبب‌شده این معبر یکی از ورودی‌های پر تردد به‌شمار آید که نیازمند ایمن سازی و اصلاح هندسی بود که در همین راستا عملیات اصلاح هندسی و احداث میدان در دستور کار قرارگرفت و اجرا شد و هم‌اکنون احداث این میدان تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
پورباقری افزود: انجام عملیات خاکبرداری، خاکریزی، جدول‌گذاری و سنگ‌فرش، ایجاد فضای سبز، نورپردازی از جمله مهمترین اقدامات اجرا شده دراین دو پروژه است.

دیگر خبرها

  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • مسیر دسترسی به آبشار لوه به دستور دادستان گالیکش مسدود شد
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت
  • برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه/آب منطقه‌ای آذربایجان غربی جوابیه داد
  • ◄ خط 4 متروی مشهد به شهرک مهرگان نمی رسد؟
  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • احداث پد بالگرد اورژانس در جاده‌های قم
  • نیروگاه خورشیدی ویژه شرکت سیمان دشتستان احداث می‌شود