Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانته در صدر فهرست علاقه مندی‌های پاریسی‌هاست اما جذب او پیچیدگی‌های زیادی دارد.

طرفداری - آنترو هنریکه، مدیرورزشی پاری سن ژرمن کارهای زیادی برای انجام دادن تا پیش از پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی دارد.

به گزارش رادیو RMC، پاری سن ژرمن تابستان پر کار و شلوغی را در پیش دارد. مسائل نقل و انتقالاتی فراوانی است که باید به آنها رسیدگی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به محدودیت‌هایی که به خاطر خرید نیمار و ام باپه در تابستان سال گذشته بر سیاست‌های باشگاه اعمال خواهد شد، هنریکه باید میان فروش‌ها و خریدها تصمیم بگیرد. پی اس جی در ماه ژوئن بازیکنان زیادی فروخت و حالا وقتش رسیده تا بازیکنان جدیدی هم جذب شوند.

اولویت باشگاه مشخص است: جذب یک هافبک تدافعی به عنوان جایگزین تیاگو موتا. نفر اول لیست نیز کسی نیز جز انگولو کانته. هافبک تدافعی فرانسوی چلس. تماس‌هایی میان پاری سن ژرمن و ایجنت این بازیکن برقرار و صحبت‌هایی انجام شده اما پی اس جی تنها تیم خواهان این ستاره نیست. خرید کانته هزینه زیادی به دنبال دارد و پاری سن ژرمن باید ابتدا خوب بفروشد.

به جز گونسالو گوئدس که باید تا پیش از پایان تابستان به فروش برسد، کریچوویاک و خسه نیز چاره‌ای جز جدایی از جمع پاریسی‌ها ندارند. به جز این‌ها، باید پرونده آدریان رابیو نیز با دقت زیادی دنبال شود چرا که این بازیکن هم ظاهرا بی تمایل به جدایی نیست و این را به باشگاه نیز اعلام کرده است

دی ماریا اما متفاوت است. باشگاه به دلایلی به تمدید قرارداد او فکر می‌کند. حداقل برای یک فصل دیگر. اگر پیشنهاد تمدید به ستاره آرژانتینی ارائه شود و البته بارسلونا دوباره برای به خدمت گیری او وارد عمل نشود، دی ماریا احتمالا آن را قبول خواهد کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۰۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل اوپری به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن ۰-۱ لوآور)

گل اوپری به پاری سن ژرمن را مشاهده می کنید.

دانلود (4.5MB)

دیگر خبرها

  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)
  • گل اوپری به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن ۰-۱ لوآور)
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • رسمی؛ قرارداد وارن زائر امری با پاری سن ژرمن تمدید شد
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد