Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - «دونالد ترامپ» رئيس جمهور آمريکا عصر پنجشنبه (به وقت محلي) در ميان اعتراضات گسترده شهروندان بريتانيايي، براي ديداري چهار روزه وارد «لندن» شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، تظاهرکنندگان هم زمان با ورود «دونالد ترامپ» بيرون فرودگاه «استنستد»Stansted لندن تجمع کرده و شعارهايي را عليه وي و سياست هايش سر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شماري ديگري از معترضان نيز در مقابل دفتر نخست وزيري بريتانيا تجمع کردند.
جمع ديگري از تظاهر کنندگان هم در مقابل اقامتگاه سفير آمريکا در بريتانيا در مرکز لندن تجمع کرده و عليه رئيس جمهور آمريکا شعار سر دادند.
شرکت کنندگان پلاکاردها و پارچه نوشته هايي حمل مي کردند که روي آنها نوشته شده بود «از ترامپ استقبال نمي کنيم»، «نه به ترامپ نه به نژاد پرستي».
رئيس جمهور آمريکا قرار است روز جمعه با نخست وزير و ملکه بريتانيا ديدار کند؛ با اين حال اين ديدارها از بيم رويارويي با معترضان، خارج از لندن برگزار مي شود.117

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۰۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، تلویزیون چین هم اکنون گزارش داد که «شی جین پینگ» رئیس جمهور این کشور به منظور انجام یک سفر رسمی وارد فرانسه شده است.

به گزارش رسانه های اروپایی، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه انتظار دارد با همتای چینی خود درباره مناقشه اوکراین گفتگو کند.

رئیس جمهور چین گفت که در این سفر با ماکرون روابط دو کشور و مسائل مهم منطقه ای و بین المللی را بررسی خواهد کرد.

کد خبر 6097538

دیگر خبرها

  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین