Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ديدار‌هاي رسمي رئيس جمهور آمريکا در انگليس به علت هراس از رويارويي با موج گسترده مخالفت‌هاي مردمي، برخلاف عرف ديپلماسي در خارج از پايتخت اين کشور انجام مي‌شود.
به گزارش پارس‌تودي؛ «دونالد ترامپ» رئيس جمهور آمريکا عصر پنجشنبه (به وقت محلي) درميان اعتراضات گسترده شهروندان بريتانيايي، براي ديداري چهار روزه وارد لندن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئيس جمهور آمريکا قرار است روز جمعه با نخست وزير و ملکه بريتانيا ديدار کند؛ با اين حال اين ديدارها از بيم رويارويي با معترضان، خارج از لندن برگزار مي‌شود.
رسانه‌هاي بريتانيايي گزارش دادند تامين امنيت سفر ترامپ به اين کشور با توجه به موج گسترده مخالفت‌ها، بيش از 30 ميليون پوند هزينه به ماليات دهندگان بريتانيايي تحميل کرده است.
همزمان با سفر «دونالد ترامپ» رئيس جمهور آمريکا به بريتانيا، حدود 10 هزار نيروي امنيتي و پليس براي تامين امنيت سفر ترامپ و مديريت تظاهرات مخالفان به حال آماده باش در مي‌‌آيند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۱۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای اردوغان: دیگر تجارت گسترده گذشته با اسرائیل را نداریم

به گزارش جماران؛ رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در نشست خبری با همتای آلمانی خود با اشاره به جنایات اسرائیل در غزه گفت: ما دیگر تجارت سنگین گذشته را با اسرائیل نداریم، آن دوره تمام شده است.

وی افزود: این موضوع را مدتی پیش وزیر خارجه کشورمان بیان کرده است.

رئیس‌جمهور ترکیه بر تلاشهایمان برای ارسال کافی و بدون توقف کمکهای انسانی به ملت فلسطین خواهیم افزود.

اردوغان همچنین اظهار داشت: نتانیاهو تنها برای افزایش عمر سیاسی خود، حتی امنیت شهروندان خود و همه منطقه را به خطر انداخته است.

 

دیگر خبرها

  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو
  • ادعای اردوغان: دیگر تجارت گسترده گذشته با اسرائیل را نداریم
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • : تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت