Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛احمد مازنی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در جشن مدیران تولید سینمای ایران که شب گذشته در هتل انقلاب تهران برگزار شد، اظهار داشت: باید فضای نشاط آوری را در اختیار اهالی هنر قرار دهیم تا شاهد شکوفایی عرصه های مختلف آن از جمله سینما باشیم.

وی با اشاره به همراهی مجلس با آثار مختلف سینمایی بیان کرد: تعامل میان اهالی سینما با مسئولان دولت و مجلس می تواند بسیاری از اشکالات را قبل از آسیب درمان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمان ویژه این مراسم حجت الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران بود که ضمن پرداختن به مقام شامخ هنر در دیدگاه دین، تصریح کرد: هنر متعهد و در خدمت ارتقا و رشد جامعه باید ارج نهاده شود و مورد تقدیر قرار گیرد.

وی بیان کرد: نگاه هنرمندان به مسائل روز جامعه حتما خوب است اما باید فراتر از این موضوع هم مورد توجه قرار گیرد.

این جشن چهره های سینمایی و سخنرانان متعددی همچون رسول صدرعاملی، سیروس الوند، پوران درخشنده ، کیومرث پوراحمد و بهروز افخمی داشت که درباره مسائل مختلفی صحبت کردند.

رسول صدر عاملی کارگردان شناخته شده‌ ایران در این مراسم اظهار کرد: سینمای ایران بسیار شریف و نجیب است و می تواند اتفاقات بزرگی را رقم بزند.

وی ادامه داد:در روزهای اخیر شاهد اتفاقات تلخی بودیم و نتوانستیم لحظه ای را به شادی سپری کنیم اما خوشحالم که این جمع باعث شد تا دوباره کنار دوستان قدیمی نفسی تازه کنیم.

بهروز افخمی که زمانی پس از آغاز مراسم با عجله به روی صحنه آمد، اظهار کرد: خوشحالم در جمع دوستانم هستم و آنها دوباره در چنین مراسمی ملاقات می کنم.

وی همچنین در مورد مدیران تولید سینما و ارتباطش با آنها گفت: واقعا کارکردن با کارگردان هایی مثل من که می خواهند با  کارهای ژانگولر فیلم خاصی بسازند، صبر ایوب می خواهد.

پوران درخشنده نیز که برای تقدیر از برادر خود عباس درخشنده به روی صحنه حاضر شده بود، درباره آثار خود در سینما گفت: برادرم در فیلم هایی که همکاری داشتیم بسیار مراعات هزینه‌ و مخارج را می کرد زیرا می دانست من با حداقل امکانات می توانم فیلمی را از آب و گل در بیاورم.

بخش دیگری از مراسم به تقدیر از وحید مشاری برای فیلم بمب یک عاشقانه و عبدالله شهباز زاده برای فیلم «به وقت شام» اختصاص پیدا کرد که توانسته بودند در جشنواره فجر سال گذشته خوش بدرخشند.

همچنین این مراسم به حضور فرزندان معظم شهیدان صیادشیرازی و شهید علی اکبر شیرودی مزین شده بود که برای تقدیر از عوامل به روی صحنه آمدند.

لازم به ذکر است؛در این مراسم از ناصر مقدس، سعید سعدی، عباس درخشنده و یوسف صمدزاده پیشکسوتان تولید سینمای ایران به پاس زحمات چندین ساله در عرصه تولید تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای ایران فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۲۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...

به گزارش همشهری‌آنلاین، مراسم تقدیر از سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور با عنوان «تکریم سردار» روز گذشته در مدرسه عالی فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه السلام قم برگزار شد.
در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین محی الدین مکارم فرزند آیت الله العظمی مکارم شیرازی، حمایت این مرجع تقلید را از طرح نور فراجا اعلام و سلام و مراتب قدردانی معظم له را به سردار رادان ابلاغ کرد.
پیام تقدیر آیت الله العظمی مکارم شیرازی از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور بدین شرح است:
سلام علیکم
عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می کشید، خصوصا این طرح نور را که همت کردید. ان شاءالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و ان شاءالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

کد خبر 847473 منبع: فارس برچسب‌ها احمد رضا رادان خبر ویژه زنان - حجاب آیت‌الله مکارم شیرازی

دیگر خبرها

  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • از سینمای متفکر به فیلم های کمدی رسیدیم
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود