Web Analytics Made Easy - Statcounter

نکونام از آماده نشدن ورزشگاه وطنی برای بازی های نساجی به شدت ناراحت است.

طرفداری- سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر می گوید آماده نشدن ورزشگاه نساجی بزرگترین ضربه به تیم ما پیش از شروع فصل است.

 به گزارش خبرگزاری فارس، جواد نکونام در خصوص آماده نشدن ورزشگاه شهید وطنی قائشمشهر برای مسابقات لیگ برتر گفت:

متاسفانه خبرهای خوبی از روند آماده سازی ورزشگاه شهید وطنی به گوشمان نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرهایی که می‌شنویم ناراحت کننده است. تا جایی که من مطلع شده‌ام ورزشگاه حاضر نیست و به شروع بازی‌های لیگ برتر هم نمی‌رسد. برای ما هفته‌های ابتدایی لیگ برتر اهمیت زیادی دارد. قصد داریم با حمایت هواداران امتیاز جمع کنیم ولی اگر قرار باشد در ورزشگاه خانگی خودمان به میدان نرویم، با مشکل روبرو می‌شویم.

وی افزود:

یک استان است و یک تیم. از روزی که نساجی به لیگ برتر صعود کرد، باید سریعا کار آغاز می شد. به نظر من اگر ورزشگاه آماده نشود یعنی به طرفداران فوتبال بی احترامی شده است. آنها با هزار امید و آرزو منتظر هستند بازی ها شروع شود. خیلی ها به ما می گویند تنها دلخوشی شان تیم نساجی مازندران است. بی‌صبرانه منتظر هستند تا بازی‌ها شروع شود و به ورزشگاه بیایند. میزبانی کمترین حق این هواداران عاشق است. حالا ما باید به این هوادار چه جوابی بدهیم؟ بگوئیم متاسفانه ورزشگاه آماده نیست و از خانه‌ات بازی را ببین؟ هوادار چه گناهی دارد؟ واقعا آماده کردن یک ورزشگاه اینقدر کار سختی است؟ وقتی با صعود تیم به لیگ برتر اینگونه مردم خوشحال شدند و به خیابان‌ها ریختند، چرا نباید فکر اساسی برای ورزشگاه می شد؟

نکونام در ادامه می‌گوید:

باید چقدر هزینه شود تا اینگونه مردم شاد شوند؟ وقتی فوتبال توانسته، چرا نباید به خاطر این هواداران یک ورزشگاه را آماده کنند؟ روزی که همه قول می‌دادند من گفتم الان زمان عمل کردن است. آماده نشدن ورزشگاه نساجی بزرگترین ضربه به تیم ما پیش از شروع فصل است. خیلی از تیم‌ها هزینه‌های سنگین کرده‌اند و ما تنها دلخوشی‌مان این بود که بتوانیم از امتیاز میزبانی و حمایت تماشاگران خود استفاده کنیم. یک استان است و یک تیم ؛ واقعا نباید یک عزم استانی می شد تا ورزشگاه آماده شود؟ هوادار چه گناهی کرده است؟

سرمربی نساجی در پاسخ به این سوال که اگر ورزشگاه شهید وطنی آماده نشود، آنوقت نساجی مازندران در کدام استادیوم بازی خواهد کرد، می‌گوید:

من اصلا به ورزشگاهی غیر از ورزشگاه وطنی فکر نمی‌کنم. همه باید دست به دست هم دهند تا ورزشگاه آماده شود. این حداقل کاری است که می توانیم برای مردم مازندران و قائمشهر کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۳۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است

به گزارش همشهری آنلاین،‌ چند روز پس از اینکه هوادار معلول استقلال در ورزشگاه با جواد نکونام عکس یادگاری گرفت، همراه با دخترش به محل تمرین استقلال رفت و با استقبال بسیار خوب جواد نکونام و بازیکنان استقلال مواجه شد.

جدا از سرمربی استقلال که حسابی رفاقت را با این هوادار تمام کرد، بازیکنانی همچون روزبه چشمی و سیدحسین حسینی هم برخورد فوق العاده مطلوبی با او و دخترش داشتند. این طرفدار استقلال، رسول مولایی نام دارد و برخلاف برخی مطالب که در فضای مجازی منتشر شده، معلولیتش مادرزادی نیست بلکه به خاطر وقوع یک سانحه دلخراش دست‌های خود را از دست داده است.

اینطور که بازیکنان استقلال متوجه شدند، رسول چند سال قبل در یک سانحه دچار برق گرفتگی می‌شود و با توجه به مسافت طولانی تا مرکز پزشکی، وقتی او را به بیمارستان می‌رسانند با وجود تلاش کادر پزشکان، متاسفانه دستان خودش را از دست می‌دهد ولی حتی با وجود بروز چنین مشکل بزرگی باز هم استادیوم رفتن را فراموش نکرده و دیدارهای استقلال را تا سرحد امکان از نزدیک تماشا می‌کند.

کد خبر 847859 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • جواد نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است