Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@10:14:43 GMT

جواد نکونام: خبرهای خوبی به گوش نمی‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۴۳۹۴۱

ساعت 24- یکی از دغدغه‌های بزرگ تیم تازه لیگ برتری شده نساجی، آماده نشدن ورزشگاه شهید وطنی در زمان آغاز رقابتهای لیگ برتر است.

ورزشگاه شهید وطنی هنوز آماده میزبانی از بازی‌های نساجی در لیگ برتر نشده تا تبدیل به بزرگترین نگرانی تیم و هوادارانش شود. نساجی حساب ویژه‌ای روی هواداران خود در دیدارهای خانگی باز کرده‌ و طبیعتا آماده نشدن ورزشگاه شهید وطنی، خبر خوبی برای طرفداران و باشگاه به حساب نمی‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد نکونام سرمربی نساجی مازندران در این باره می‌گوید: متاسفانه خبرهای خوبی از روند آماده سازی ورزشگاه شهید وطنی به گوشمان نمی‌رسد. خبرهایی که می‌شنویم ناراحت کننده است. تا جایی که من مطلع شده‌ام ورزشگاه حاضر نیست و به شروع بازی‌های لیگ برتر هم نمی‌رسد. برای ما هفته‌های ابتدایی لیگ برتر اهمیت زیادی دارد. قصد داریم با حمایت هواداران امتیاز جمع کنیم ولی اگر قرار باشد در ورزشگاه خانگی خودمان به میدان نرویم، با مشکل روبرو می‌شویم.

وی افزود: یک استان است و یک تیم. از روزی که نساجی به لیگ برتر صعود کرد، باید سریعا کار آغاز می شد. به نظر من اگر ورزشگاه آماده نشود یعنی به طرفداران فوتبال بی احترامی شده است. آنها با هزار امید و آرزو منتظر هستند بازی ها شروع شود. خیلی ها به ما می‌گویند تنها دلخوشی شان تیم نساجی مازندران است. بی‌صبرانه منتظر هستند تا بازی‌ها شروع شود و به ورزشگاه بیایند. میزبانی کمترین حق این هواداران عاشق است. 

نکونام در ادامه می‌گوید: باید چقدر هزینه شود تا اینگونه مردم شاد شوند؟ وقتی فوتبال توانسته، چرا نباید به خاطر این هواداران یک ورزشگاه را آماده کنند؟ روزی که همه قول می‌دادند من گفتم الان زمان عمل کردن است. آماده نشدن ورزشگاه نساجی بزرگترین ضربه به تیم ما پیش از شروع فصل است. خیلی از تیم‌ها هزینه‌های سنگین کرده‌اند و ما تنها دلخوشی‌مان این بود که بتوانیم از امتیاز میزبانی و حمایت تماشاگران خود استفاده کنیم.

سرمربی نساجی در پاسخ به این سوال که اگر ورزشگاه شهید وطنی آماده نشود، آنوقت نساجی مازندران در کدام استادیوم بازی خواهد کرد، می‌گوید: من اصلا به ورزشگاهی غیر از ورزشگاه وطنی فکر نمی‌کنم. همه باید دست به دست هم دهند تا ورزشگاه آماده شود. این حداقل کاری است که می توانیم برای مردم مازندران و هواداران نساجی انجام دهیم.

مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: جواد نکونام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۳۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس

محمود فکری در تمرین استقلال حضور پیدا کرد

طرفداری | تمرین امروز (دهم اردیبهشت) استقلال یک میهمان ویژه داشت. محمود فکری، سرمربی سابق و کاپیتان اسبق آبی ها در تمرین حضور پیدا کرد و با جواد نکونام گفتگو کرد. با توجه به موضع گیری های پیشین محمود فکری نسبت به جواد نکونام، حضور امروز او در تمرین و عکس یادگاری با نکونام تعجب هواداران را در پی داشت اما این موضوع می تواند به معنی کنار رفتن کدورت های گذشته باشد.

رسانه رسمی باشگاه استقلال در این خصوص نوشت:

امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد. محمود فکری با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند. 

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت. محمود فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!
  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص