Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی در آستانه دیدار فینال جام جهانی مقابل فرانسه که روز یکشنبه برگزار خواهد شد، در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، کرواسی با پیروزی 2-1 مقابل انگلستان به فینال این رقابت ها راه پیدا کرده، و دالیچ در صحبت های پیش از بازی خود در مورد دیدار مقابل انگلستان و رسانه های از خود راضی این کشور گفت:

ما در نیمه دوم و وقت های اضافه تیم بهتری بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همیشه به حریفان خود احترام گذاشته ایم و همین انتظار را از آنها هم داریم. شاید انگلستان و رسانه های آنها این بار چنین کاری نکردند. این تنها انگیزه ای مضاعف برای ما بود. اما فوتبال همین است. شاید چنین چیز هایی ما را برانگیزد اما پیش از آن هم انگیزه کافی برای راهیابی به فینال را داشتیم تا مردم خود را خوشحال کنیم. شاید این اتفاق کمی کمک کرد - نه اینکه واقعاً به آن احتیاج داشتیم.

آماده سازی تیم پیش از شروع تورنمنت:

تیم هایی را برای برگزاری بازی های دوستانه انتخاب کردیم که در جام جهانی حضور داشتند و این درس بزرگی برایمان بود. این یعنی می توانستیم خیلی از اشتباهات خود را که در بازی های دوستانه نمایان می شد را تصحیح کنیم. بازیکنان انتقادات را پذیرفتند و با استفاده از آن بهتر شدند. بازی های دوستانه کمک بزرگی بودند تا امروز به اینجا برسیم و آماده برگزاری فینال باشیم.

ترس از برنامه های فرانسه برای مهار مودریچ:

نمی ترسیم که آنها برای خروج مودریچ از جریان بازی تلاش کنند، چون بازیکنان دیگری هم داریم. خوشحال می شویم اگر مودریچ جایزه بهترین بازیکن تورنمنت و توپ طلا را به خاطر عملکرد درخشانی که داشت به دست آورد. او همراه با تیم باشگاهی خود تمام عناوین را به دست آورده اما با تیم ملی عنوانی ندارد؛ این قهرمانی می تواند مهر تأییدی بر کارنامه درخشان او باشد.

خستگی تیم (سه بازی کرواسی به وقت های اضافه کشیده و یک روز کمتر استراحت کرده اند):

می توانیم تنها تیمی باشیم که بعد از انجام تقریباً 8 بازی قهرمان می شود (در مجموع 90 دقیقه بازی بیشتر در وقت های اضافه)؛ این برای بازیکنانم فوق العاده سخت است اما هرچه اوضاع سخت تر شود، ما بهتر عمل می کنیم و هیچ ترسی نداریم. مطمئنم که ریکاوری کرده و خوب می شویم - ما در فینال جام جهانی هستیم و هیچ بهانه ای وجود ندارد. به خوبی آماده خواهیم شد چون این فرصت تنها یک بار در زندگی پیش می آید. بازی بسیار سختی خواهد بود اما مطمئنم انرژی و انگیزه زیادی خواهیم داشت.

نوشتن نام کرواسی در کتاب تاریخ:

در حال حاضر هم همراه با اروگوئه به عنوان کوچک ترین کشور هایی که در فینال جام جهانی حاضر بوده اند (از لحاظ جمعیت) به تاریخ پیوسته ایم؛ فوق العاده به خودمان افتخار می کنیم، این یکی از بزرگترین دستاورد ها در تاریخ ورزش کرواسی است. موفقیت های ورزشی دیگری هم داشته ایم اما فوتبال تأثیر جهانی گسترده تری دارد. در سال 1998 ما هنوز یک کشور بسیار جوان بودیم اما حالا نوع دیگری از فوتبال را ارائه می کنیم.

1771

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی فرانسه کرواسی اختصاصی جام جهانی 2018 ویژه لوکا مودریچ زلاتکو دالیچ مثبت 700 فینال جام جهانی 2018 روسیه جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال استقلال تهران و تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام رو در روی هم قرار بگیرند.

استقلال با ۵۳ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده های اول و چهارم جدول قرار دارند و پیروزی در این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم و حیاتی خواهد بود. در بین بازیکنان دو تیم سه بازیکن از تراکتور و دو بازیکن از استقلال سابقه پوشیدن پیراهن تیم مقابل را دارند.

در تیم تراکتور، محمد نادری، امیرحسین حسین زاده و امیر ارسلان مطهری سابقه حضور در استقلال را دارند و در تیم استقلال هم پیمان بابایی و میلاد فخرالدینی سابقه عضویت در تراکتور را داشته اند.

مطهری که در نیم فصل و در حالی که مایل به جدایی از استقلال نبود، راهی تراکتور شد و اگر در این بازی به کار گرفته شود می تواند کیفیت خود را به رخ کادر فنی استقلال نشان دهد. البته مطهری از زمان حضور خود در تراکتور یک بازی کامل برای سرخ های تبریزی به میدان نرفته است و در مجموع تنها ۶۸ دقیقه برای این تیم بازی کرده است که نه گل و نه پاس گل داشته است.

این بازی از ساعت ۱۷ و با قضاوت پیام حیدری برگزار می شود.

کد خبر 6092318

دیگر خبرها

  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم
  • احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است
  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم