Web Analytics Made Easy - Statcounter

«گلدن استیت در حال خراب کردن NBA است.» این جمله ای است که این روز ها از زبان بسیاری شنیده می شود.

طرفداری- زمانی که استفن کری، کلی تامپسون و درایموند گرین در گلدن استیت بودند، آن ها با پرتاب های سه امتیازی بی شمار خود نظم حریفان را به هم می ریختند. زمانی که کوین دورانت از اوکلاهاما به گلدن استیت آمد و به آنها اضافه شد، رقابت از این هم ناعادلانه تر شد و گلدن استیت برای دومین بار پیاپی قهرمان NBA شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سایت رسمی NBA، در این تابستان نیز دمارکوس کازینس به گلدن استیت پیوست تا حالا آنها پنج بازیکن آل استاری در ترکیب خود داشته باشند. چیزی که چهارمین قهرمانی در پنج سال گذشته را محتمل تر می کند. اما استفن کری نظر دیگری در این باره دارد و از شنیدن این حرف ها به ستوه آمده است.

همه می گویند که ما چگونه NBA را خراب کرده ایم. من عاشق این جمله هستم. این بی معنی ترین حرفی است که تا به حال شنیده ام. ما همیشه در حال پیدا کردن راهی هستیم تا بهتر شویم. اگر ما بعد از هر قهرمانی خوشحال شویم و ساکن در جای خود بایستیم، عدالت را درباره خود اجرا نکرده ایم. با آمدن کوین دورانت و حالا دمارکوس کازینس ما به دنبال راهی برای بهتر شدن هستیم. با وجود بازیکنان نیمکت نشین که موفق به امضای قرارداد با آنها شده ایم و تمام اتفاقات ما به سرعت در حال شکل دادن چیزی هستیم که باعث می شود تیم ها به این فکر کنند که با چه ساختاری می توان ما را شکست داد. این فوق العاده است که شما موجی را ایجاد می کنید که بقیه تیم ها در حال بررسی برای خنثی کردن آن هستند.

استفن کری فکر می کند که تسلط آن ها بر لیگ باعث شکوفا شدن استعداد های بیشتر در مسیر متوقف کردن آنها شده است؛ این که تیم ها چگونه ترکیب خود را بسازند تا بر گلدن استیت غلبه کنند. به نظر استفن کری دیدگاه بسیار مثبتی در رابطه با این موضوع دارد.

هر سال و هر تابستان، همه باید این موضوع را بررسی کنند که چه چیزی برای شخص آن ها و خانواده شان بهترین موضوع است و تصمیماتی را درباره آن اتخاذ کنند. اگر در تیمی حضور نداشتم که تا آخر راه مبارزه کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد و به جای آن در تیم مقابل حضور داشتم، از این همه تلاش به ستوه می آمدم تا بفهمیم چگونه تیم بهتری شویم و در موقعیت بهتری قرار بگیریم. به هر حال موضوع همین است که گفتم. این موضوع درباره دو طرف صدق می کند. همه تلاش می کنند که بهتر شوند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۴۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...

به گزارش همشهری آنلاین، روز گذشته زن جوانی در حالی که به شدت گریه و بی‌قراری می‌کرد با پلیس تماس گرفت و از سرقت خودرویش در یکی از خیابان‌های شهر بم در استان کرمان در حالی که کودک ۴ ساله‌اش هم داخل خودرو بوده خبر داد.

شاکی گفت: خودرویم کنار خیابان خاموش شد و نمی‌توانستم آن را روشن کنم. بچه‌ام هم داخل خودرو بود. همان موقع ۲ مرد به بهانه کمک برای روشن کردن خودرو به من نزدیک شدند و یکی از آنها پشت فرمان نشست و دیگری شروع به هل دادن خودرو کرد که ناگهان خودرو روشن شد و هر دو سوار بر آن فرار کردند و بچه‌ام را هم با خودرو دزدیدند.

سرهنگ عزت‌الله عبدلی‌نسب فرمانده انتظامی بم در تشریح این خبر گفت: در پی تماس این خانم، تیم‌های گشت انتظامی تمامی محورهای اصلی و فرعی را تحت کنترل درآورده و در نهایت واحد گشت کلانتری ۱۲ بم در کمتر از یک ساعت خودرو سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر کشف کرد و کودک خردسال را که داخل خودرو بود به والدینش بازگرداند.

وی افزود: بلافاصله پس از این عملیات نیز سارقان فراری با اقدامات اطلاعاتی و پی‌جویی‌های مأموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ عبدلی‌نسب گفت: این دو سارق زمانی که این خانم را با خودرو معیوب کنار خیابان مشاهده کرده بودند، در پی روشن کردن خودرو وی اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن کردند.

وی به شهروندان توصیه کرد: هیچ وقت خودرو خود را در حالت روشن ترک نکنید و در صورت معیوب شدن خودرو به افراد غریبه اعتماد نکنید.

کد خبر 846831 منبع: ایران برچسب‌ها خبر مهم سارق - سرقت حوادث ایران

دیگر خبرها

  • فال حافظ امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • فال حافظ امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  •  استاد حوزه علمیه قم : اگر برای آبادانی دین کاری نمی کنیم، دین را خراب تر نکنیم
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • حق امضا از خطیر گرفته شد؟!
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • فال حافظ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • معنی جالب ریشه کلمه ورجه وورجه + فیلم
  • فال حافظ امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر