Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@14:17:44 GMT

داد و ستد ۸۳ میلیارد سهم در ۶۹ روز معاملاتی

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۴۵۱۴۷

به گزارش اکوفارس به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی، از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۶۹ روز معاملاتی تعداد ۸۳ میلیارد و ۵۴۵ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۲۲۷ هزار و ۱۳۳ میلیارد ریال در ۴ میلیون و ۷۹۷ هزار و ۷۰۵ دفعه مورد معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می دهد در این مدت ۵۳ میلیارد و ۱۷۵ میلیون سهم به ارزش ۱۱۱ هزار و ۸۷۵ میلیارد ریال در ۲ میلیون و ۱۷۴ هزار و ۵۷۹ نوبت در بازار اول؛ ۲۹ میلیارد و ۱۶۲ میلیون سهم به ارزش ۷۴ هزار و ۹۴۹ میلیارد ریال در ۲ میلیون و ۵۵۴ هزار و ۷۷۰ نوبت در بازار دوم؛ ۲۹ میلیون سهم به ارزش ۲۸ هزار و ۲۶۲ میلیارد ریال در ۱۰ هزار و ۸۳۷ نوبت در بازار بدهی؛ ۲ میلیون سهم به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در ۵۵۳ نوبت در بازار مشتقه و یک میلیارد و ۱۷۹ میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۱۲ هزار و ۳۲ میلیارد ریال در ۵۶ هزار و ۹۶۶ نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش می افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۷۷ هزار و ۲۳۰ واحد آغاز کرده است تاکنون با ۱۳ هزار و ۲۱۵ واحد افزایش معادل ۱۳.۷ درصد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۱۰۹ هزار و ۵۰۵ واحد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۱۱ هزار و ۹۰۹ واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۱۴ هزار و ۷۱۱ واحد افزایش مواجه شده‌اند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۵۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده قاچاق ۲۵ قلم انواع لواز خانگی شامل سرخ کن، چای ساز و ... به ارزش ۵۲۴ میلیون ریال در شعبه دوم ویژه مبارزه با قاچاق کالا وارز تعزیرات حکومتی شهرستان مهاباد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده متهم را به پرداخت ۵۲۴ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

نجف زاده افزود: همچنین شعبه متهم را به پرداخت ۵۲۴ میلیون ریال معادل ارزش ریالی کالا بابت حمل کالای قاچاق و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۴۸ میلیون ریال محکوم شد.

نجف زاده گفت: ماموران انتظامی شهرستان مهاباد کالا‌های کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به  تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت
  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • افت بیش‌از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • وقف یک قطعه زمین به ارزش ده میلیارد ریال در شهر دیر
  • رشد ۱۲۰۷ هزار واحدی بورس در شروع معاملات