Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز،تصویربرداری سریال «خانواده دکتر ماهان» به کارگردانی علی محمد قاسمی این روزها در شمال کشور پیگیری می‌شود و تاکنون نیمی از این سریال مقابل دوربین رفته است.

این سریال در دو بخش تهران و شمال تصویربرداری شده است و حدود یک ماه پیش بخش‌های مربوط به تهران به پایان رسید و گروه برای ضبط تصاویر به شمال کشور و شهرستان سوادکوه رفتند و تا پایان تصویربرداری که دو ماه دیگر خواهد بود در همان لوکیشن خواهند ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تاکنون بازی شیوا ابراهیمی و بهرام شاه محمدلو در این سریال به پایان رسیده است.

سعید ترکمان، خیام وقارکاشانی، سامرند معروفی ،فهیمه امن زاده، ابوالفضل شاه کرم، لبخند بدیعی، مهدیه نساج، داوود فتحعلی بیگی، امیر حامد، آوا دارویت، ملیحه گلشن موسوی،اسماعیل موحدی، امیر سفیری، پیام احمدی نیا ، حمیدرضا محمدی وحدیث نیک رو از بازیگرانی هستند که در سوادکوه استان مازندران مقابل دوربین رفته‌اند.

راما قویدل کارگردانی بخش‌های مربوط به تهران این سریال را به عهده داشت.

«خانواده دکتر ماهان» داستانی است در ستایش زندگی و خوشبختی خانوادگی؛ داستانی که مخاطبش را به ساده زیستی داوطلبانه دعوت می‌کند؛ این مجموعه روایتگر نگاهی تازه و الهام بخش در جهت تشویق جسارت تغییر و شکستن عادت‌هایی است که انسان امروز را تنهاتر از همیشه، خسته و ملول کرده است. از منظر دکتر ماهان زندگی یک راه نرفته و ناشناخته است از همین رو امیر عطش و التهابی دارد تا همسر و فرزندان نوجوانش را با خود در ماجراجویی شنیدن نوای اسرارآمیز طبیعت و پاسداری از زیست بوم همراه کند.

این مجموعه تلویزیونی به سفارش گروه نوجوان سیمافیلم ساخته می‌شود.

شیوا بهرام سریال علی محمد قاسمی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شیوا بهرام سریال علی محمد قاسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۵۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رییس اداره ورزش و جوانان سلماس گفت:این مسابقات  با هدف افزایش شور و نشاط اجتماعی و فراهم کردن موقعیتی برای غنی‌سازی اوقات فراغت و در کنار هم بودن خانواده‌ها برگزار می‌ شود.

اسماعیل پور گفت:  مقرر است مسابقات اسب‌دوانی و جشنواره شوی اسب شمالغرب کشور در آینده نزدیک در شهرستان سلماس برگزار شود.

او  افزود:  تمامی سوارکاران می‌توانند در این مسابقه و جشنواره شرکت و علاقمندان و خانواده‌ها نیز از آن دیدن کنند.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • پایان نوبت اول آزمون سراسری در صحت و امنیت کامل
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • جام حذفی| گربه سیاه پرسپولیس را در اراک کُشت/ صعود رویایی آلومینیوم در بازی که 19 گل داشت!
  • آغاز پیش تولید «پایتخت ۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • (ویدئو) ثبت رقص و حرکات پروتئین-لیپید برای اولین بار
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد؛ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس
  • پایان نوبت نخست آزمون سراسری مازندران در صحت و امنیت