Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:04:54 GMT

خوش و بش کاپیتان‌های سابق تیم ملی(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۴۹۵۹۴

نخستین دیدار علی دایی و جواد نکونام بدون برنده بود و نیمه تمام ماند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های سایپا تهران و نساجی مازندران در جریان اردوهای آماده‌سازی پیش فصل، عصر امروز در ورزشگاه ۵ هزار نفری شهدای سیمرغ کیاکلا به مصاف هم رفتند که جدال شاگردان دایی و نکونام در زمان تساوی ۲ بر ۲ و در دقایق پایانی نیمه تمام ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی دایی و جواد نکونام، کاپیتان‌های پیشین تیم ملی ایران که البته در تیم ایران به‌عنوان مربی- بازیکن هم در کنار هم کار کردند و در حال حاضر هدایت سایپا و نساجی مازندران را بر عهده دارند، عصر امروز قبل از دیدار تدارکاتی تیم‌هایشان، گفت‌وگوی صمیمانه و خوش و بش گرمی با یکدیگر داشتند.

 

نکونام که بعد از فصلی موفق در نساجی و صعود به لیگ برتر، به دنبال حضور پُر قدرت در مسابقات لیگ هجدهم است، امروز در کیاکلا تیمش را به مصاف شاگردان دایی فرستاد که سرمربی سایپا در دقایق پایانی تیمش را از زمین بیرون کشید و این دیدار در زمان تساوی ۲ بر ۲ نیمه تمام باقی ماند.

 

نساجی مازندران سایپا جواد نکونام (مربی) علی دایی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران سایپا جواد نکونام مربی علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۹۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: پرسپولیس همیشه هجومی بوده، حتی زمان یحیی

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار ویرا بعد از برتری دو بر یک تیمش برابر نساجی در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: امروز به خاطر برد تیم خوشحالم، اما به خاطر سیلی که در برزیل رخ داده ناراحتم. از بازی امروز می‌توانیم درس بگیریم. در نیمه اول شانس‌های گل زیادی داشتیم، اما به گل نرسیدیم. در نیمه دوم به خاطر اخراج بازیکن مجبور شدیم بازی تدافعی ارائه بدهیم.

وی افزود: می‌دانستیم بازی امروز ما در حضور هواداران زیادی برگزار می‌شود. امروز وقتی دیدم هواداران نساجی برای تماشای بازی آمده‌اند، برایم جالب بود.

او درباره اینکه گفته می‌شود پرسپولیس در دوره او بازی هجومی ارائه می‌دهد هم گفت: از زمانی که به ایران آمدم پرسپولیس بازی هجومی ارائه می‌دهد. در دوره آقای گل‌محمدی هم همینطور بوده است.

وی درباره آینده همکاری‌اش با پرسپولیس هم گفت: الان تمرکزمان رسیدن به قهرانی است و امیدوارم باشگاه قدر بازیکنانی که الان داریم را بدانند و در آینده برای فصل بعد تصمیم می‌گیریم. من هم اگر قرارداد جدید امضا کنم برای فصل آینده در پرسپولیس حضور خواهم داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اوسمار: پرسپولیس همیشه هجومی بوده، حتی زمان یحیی
  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • تمرکز پرسپولیس رسیدن به قهرمانی است
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • واکنش جواد نکونام به جنجال پیرمرد سپاهانی
  • از وقتی نکونام رسما اعلام کرد که استقلالی است از او خوشم آمد!
  • توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم
  • صمد مرفاوی: به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد / برکناری علی خطیر را به فال نیک می‌گیرم
  • اولین پست اینستاگرامی نکونام پس از اخراج خطیر؛ چه روز زیبایی + عکس