Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@05:31:32 GMT

سایه شوم در باغ ییلاقی / زنم را هم به باغ بردم!

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۵۱۶۲۹

حوادث رکنا: کار‌و‌بار خوبی داشت. در‌آ‌مدش آن‌قدر خوب بود که از پس هزینه‌های یک زندگی ساده بربیاید. همسرش هم در خانه کار می‌کرد تا کمک خرج شوهر باشد. زوج جوان آ‌رزوهای قشنگی برای آ‌ینده خود داشتند.

یکی‌دوسال گذشت و بچه‌دار نشدند. با نذر و نیاز اوضاع تغییر کرد و زن جوان باردار شد. با این خبر انگار دنیا را به آ‌ن‌ها داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولد اولین فرزندشان زندگی آ‌ن‌ها را شیرین‌تر کرد. هیچ‌کس نمی‌دانست چه سرنوشت شومی برای این خانواده رقم خواهد خورد، تلخ‌کامی که نباید آ‌ن را به حساب تقدیر و قضا‌و‌قدر گذاشت.

مرد جوان دوستی پیدا کرد که او را نامراد کرد. مصرف تفننی مواد‌مخدر اولین اثر این رفاقت نابه‌جا بود.

تعطیلات آ‌خر هفته با دوستش، به مناطق ییلاقی اطراف شهر می‌رفت و تفریحی لبی به دود می‌زد. مدتی گذشت. دفعات مصرف مواد‌مخدرش به بهانه‌های مختلف افزایش پیدا کرد. همسرش که ابتدا موضوع را جدی نمی‌گرفت دلواپس شده بود. درست در همان موقع دومین فرزندش را به دنیا آ‌ورد‌. او با گریه و زاری از شوهر جوان خود خواست از این کار خطا دست بکشد.‌ اما فایده‌ای نداشت. سال‌ها به سرعت گذشتند و بچه‌های آن‌ها قدکشیدند و بزرگ شدند. متأسفانه عادت به مصرف مواد‌مخدر از پدر این خانواده که حالا پا‌به‌سن گذاشته بود یک معتاد Addicted مفنگی بی‌مسئولیت ساخت.

او همسرش را هم به دام این بلای خانمان‌سوز انداخت. می‌گفت اگر زنم را به اعتیاد نمی‌کشاندم شاید رهایم می‌کرد و تنهایم می‌گذاشت.

حاصل زندگی سرد و بی‌روح این زن و شوهر معتاد دو فرزند بود. پسر بزرگ خانواده هم پای در کفش پدر و مادر گذاشت و با غفلت از اعتیاد والدین خود‌، از آ‌ن‌ها آ‌موخت چگونه پای بساط دود‌و‌دم چمباته بزند و نشئه کند. او به همین راحتی به دام اعتیاد کشیده شد.

پسر جوان به مصرف کریستال روی‌آ‌ورد و حال‌ و‌ روزش خیلی بد شد. یک‌بار با کمک پدر‌بزرگ اعتیاد را کنار گذاشت. اما شرایط خانه بغرنج بود و او با دیدن پدر و مادر معتاد هیچ امید و انگیزه‌ای برای خوب زندگی‌کردن نداشت و دوباره به مصرف مواد‌مخدر روی‌آ‌ورد.

دفتر زندگی پسر جوان روزی در‌گوشه یک خرابه‌ پس از تزریق مواد‌مخدر برای همیشه بسته شد‌. پدر و مادر در حالی عزادار فرزند شدند که حال و روزخوبی‌‌‌‌‌‌ نداشتند و کابوس مرگ‌، وحشتی درد‌ناک برایشان شده بود.

این عاقبت شوم، حاصل ندانم‌کاری و خطایی‌است که در گام اول از یک اشتباه کوچک پدر خانواده شروع شد‌.

متین نیشابوری

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

وحید مرادی را همه دنیا می شناخت! / ادعاهای عجیب یک شرورتهرانی+ تصویر

عروس عفریته حیوانی ترین درخواست را در لباس سفید کرد !+ عکس

این جسد خالکوبی شده در جوی آب را می شناسید؟!

آنهایی که ملت را غارت کردند ادب می‌کنیم!

زینت مرد غریبه رابه خانه برده بود که مادرشوهرش مچ گیری کرد+عکس صحنه درگیری

این 3 مرد مخوف با تهدید قطع اعضای بدن دزدی می کردند + عکس

پرنس سعودی با خوردن گوشت خوک لو رفت + عکس

جنجال تصادف زنجیره‌ای سردار آزمون با پورشه ادامه دارد! + جزییات

جسد زنانه داخل کارتن ترانه بود شوهر داشت و آخرین بار خانه مرد متاهلی بود!

ناظم منحرف دبیرستان پسرانه معین اعدام نمی شود! / شاید ۱۰ سال زندان!

دختر 15 ساله فقط می خواست دستمال بفروشد که مزاحمت های مردانه ویرانش کرد!

دزد خیابانی به خانه سهیلا رفت تا شب را با هم باشند / دوستش پنهانی چه کرد؟! + فیلم گفتگو

رهایی یک پلیس از قصاص در شلیک مرگ به مجرم فراری! + جزییات

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت معتاد Addicted اخبار حوادث مرگ شوهر زندگی شوم همسرش عکس حوادث ترکیه زن مرد ایران فیلم همسر ایرانی کنسرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۱۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر می خواهید راحت تر نفس بکشید این مواد غذایی را مصرف کنید

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، اگر به آسم یا سایر بیماری‌های تنفسی مبتلا هستید و یا آلودگی هوا نفس شما را تنگ کرده است با مصرف مواد غذایی زیر می‌توانید راحت‌تر نفس بکشید.

افراد می توانند با مصرف سیر، غلات کامل، لوبیا و سیب با وجود داشتن بیماری اسم راحت تر تنفس کنند.

بیماران مبتلا به آسم یا سایر بیماری های تنفسی با مصرف روغن زیتون، قهوه، ماهی سالمون، چای سبز، دانه ها و سبزیجات چلیپایی راحت تر نفس بکشند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • این تخم‌مرغ‌ها را مصرف نکنید
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • اگر می خواهید راحت تر نفس بکشید این مواد غذایی را مصرف کنید
  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت
  • رازگشایی از ۷ علت ابتلا به سرطان