Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-03@20:39:56 GMT

عرض شرمندگی و خضوع داریم آقا

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۵۲۰۰۰

خواهر مسیح علی نژاد در همایش دختران انقلاب با بیان اینکه نوه ارشد یک مرد انقلابی و غیرتمند از شمال کشور هستم، گفت: خانواده من محکم و استوار در امتداد راه شهیدان ایستاده اند.

وی افزود: اینجا ایران اسلامی است، کشوری که تنها پرچمدار حفظ حجاب فاطمی در جهان است و ما پیرو مکتبی هستیم که زن را اکثرالخیر نامیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما پیرو دین و مذهبی هستیم که امام حاضرمان(عج) الگوی خود را حضرت زهرا(س) می داند.

خواهر مسیح علینژاد گفت: ما وارثان حجاب و حیای حضرت زهراییم و من به نمایندگی از خانواده کوچک و انقلابی علینژاد می گویم که خط قرمز  ما حفظ آرمانهای بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران از جمله حراست از مقام ولایت اهل بیت(ع)، پاسداری از حریم ولایت فقیه، احیا و تداوم حیا و حجاب است.

وی تصریح کرد: چنانچه هرکسی حتی جگرگوشه یمان، حتی پاره تنمان، قدم و قلمی بر خط قرمزهای مردم مسلمان ایران بگذارد، ما هم همانند شما مردم در برابرش ایستاده ایم و تا آخر می ایستیم.

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج،علینژاد خطاب به مقام معظم رهبری گفت: عرض شرمندگی آقا، عرض خضوع آقا، ما آنچه باید انجام دهیم انجام می دهیم. ما هم جان ناقابلی داریم که در دست گرفته و در راه انقلاب فدا خواهیم کرد، برای ما دعا کن.

خواهر مسیح علینژاد ادامه داد: عرض شرمساری به زنان باحجاب و مردان غیور سرزمینم دارم؛ ما هم چهل سال در این کشور در کنار شما زندگی کردیم و باهم ایستادگی کردیم و تا تکمیل آرمانهای انقلاب اسلامی بازهم مبارزه خواهیم کرد.

وی گفت: کسی چه می داند معنای این خواهرانه ها را؟ چگونه کسانی در کنار ما فریاد دلسوزی سر می دهند و می گویند برقص تا برقصیم! مردم ما سالهاست رقص چمران گونه میانه میدان دارند! پس بتاز تا بتازیم!

انتهای پیام/

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۵۲۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه اهواز : طرح حجاب «نور» محله به محله اجرا شود

امام جمعه اهواز گفت: از طرح نور باید حمایت شود چرا که بحث حجاب مهم است و مردم و همه دستگاه‌ها باید کنار نیروی انتظامی باشند و در مقابل بی حجابی مقابله کنند و این طرح محله به محله اجرا شود.

به گزارش مهر، سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری ۱۵ سال است شعار سال را براساس موضوعات اقتصادی اعلام می‌کنند، بیان کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده و مسؤولان باید با مشارکت مردم هر چه بیشتر در راستای جهش تولید و ایجاد اشتغال تلاش کنند.

امام جمعه اهواز اضافه کرد: مسؤولان باید در خصوص عملکرد خود در موضوعات اقتصادی و اشتغالزایی اطلاع رسانی کنند.

 موسوی فرد اظهار کرد: جوانان نباید تنها به فکر استخدام در ادارات دولتی باشند بلکه با فراگیری دوره‌های فنی و حرفه‌ای در راستای اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند.

وی با اشاره به اعتراضات دانشجویی در غرب علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی گفت: به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری در جبهه مقاومت چه تحول و پیروز‌های بزرگی ایجاد شده است.

موسوی فرد با تقدیر از فراجا برای اجرای طرح «نور» اظهار کرد: از طرح نور باید حمایت شود چرا که بحث حجاب مهم است و مردم و همه دستگاه‌ها باید کنار نیروی انتظامی باشند و در مقابل بی حجابی مقابله کنند و این طرح محله به محله اجرا شود.

وی با عنوان اینکه حجاب تنها مختص به دین اسلام نیست، تاکید کرد: پدران و مادران باید تمرین حجاب در کودکی به فرزندان خود بیاموزند.

امام جمعه اهواز اظهار کرد: هر روز می‌بینیم در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود و درصد خودکشی در زنان آمریکایی ۵۰ درصد افزایش داشته و تمام قوانینی که در غرب اجرا کردند، همگی به ضرر زنان بوده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امام جمعه اهواز : طرح حجاب «نور» محله به محله اجرا شود
  • تجمع مردم اصفهان در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری است
  • توصیه مهم امام جمعه زاهدان برای اجرای قانوان عفاف و حجاب
  • عملیات وعده صادق نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است
  • (تصاویر) تجمع مردم اصفهان در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • فیلم| شرمندگی عقاب ماده در مقابل همسر پس از گم‌شدن جوجه‌شان
  • پلیس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است
  • جواد خیابانی: المپیک باستان حدود 776 سال قبل از میلاد مسیح بوده است / فیلم
  • حمایت دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از طرح نور